hallo dames . mijn zoontje is ziek . hij is maandag begonnenmet overgeven .dinsdag niet meer wel droge luiers. dus naar de ha . moest t meer geven maar dat kwam er onder weer uit . weer contact gehad met de hap maar gewoon doen wat we al deden eten wilde hij niet drinken te weinig ..gister moest ik werken dus de kindjes naar scoon moeder. daar gaf hij weer over daarna naar bed gebracht 2 u geslapen dus zij dacht t zal wel beter gaan . dus een paar hapjes fruit en wat water ging er goed in , gelijk daarna viel hij in slaap.hij is 10 min wakker geweest 2 uur later werd hij eakker maar ook voor maar 5min . in die tijd gedronken en paar stukjes brood gehad .vanaf 15 u wil hij niet meer drinken en heeft alleenmaar geslapen.tot kwart over 5 weer overgeven en daarna weer slapen.tot ik thuiskwam gelijk de hap gebeld en we zijnj door gestuurd naar de seh.daar zeiden ze dat hij niet is uitgedroogd en veel sliep omdat hij niet lekker is . we moeten vandaag wel terug komen om half 2. eenmaal thuis om 21u weer in bed gelegd en slaapt nu nog dat is over een uurtje al 24 u .wat denken jullie?ik vind t wel heel lang . als ie nou griep heeft en 40 gr koort! maar hij heeft maandag alleen flink overgegeven heb t verhaal maar in t verkort opgeschreven heb t nelijk al 100 x moeten vertellenpppfff
24 uur is wel heel lang! Al moet ik zeggen dat je verhaal wel bizarre overeenkomsten vertoont met mijn dochter sinds gisteren avond. Ook geen koorts, maar overgeven, nog geen druppel vocht binnen kunnen houden en veel slapen. Gisteren had ze zich onder gespuugd, dus wij haar onder de douche. Ze lag bijna te slapen op de douche-vloer! Vond het eigenlijk gewoon eng. Tips heb ik niet echt. Wij moeten zo ook naar de ha...
hij had maandag avond toen hij begon over te geven 2uur aan een stuk gekotst gistr dan ook maar dat was alleenwater en wat fruit .tussen in kokhalst hij af en toe
Heftig ziek dus Maar als hij gisteravond om 2100 naar bed ging is dat vandaag om 900 toch nog maar 12 uur? Of lees ik het nu heel verkeerd?
nee gister over de hele dag heeft hij geslapen al hij ging gister om 7 45 naar bed toen ik was werken en slaapt nu nog .hij is door t onderzoekvan de dokter wel wakker geweest maar viel binnen een aantal sec weer in slaap
heb m net wakkergemaakt heeft nu wat gedronken. moet om half 2 bij de ka zijn en mag er eerder heen als t nodig is . kijk even of hij nu langer wakker blijft
Nou ik vind zoooolanf slapen niet heel normaal(mja goed ik ben geen dokter) Als mijn zoontje ziek is slaapt ie ook meer.. Maar is wel tussendoor gewoon wakker...
Drinkt hij wel tussendoor, dan is veel slaoenals je zo ziek bent niet heel vreemd. Maar toch zou ik heel alert blijven hoor, en als je ook maar enigzins twijfelt, bellen en eerder gaan
Bij ziek zijn, kan dat vele slapen idd gewoon bij horen. Aangezien hij tussendoor wel af en toe wat gegeten en gedronken heeft, zit je ook nog niet direct al met gevaar voor uitdrogen, maar plasluiers wel goed in de gaten houden: als hij zo weinig drinkt en ook geen plasluiers meer heeft, altijd direct aan de bel trekken. Maar dat slapen, dat kan dus geen kwaad. Hij slaapt niet letterlijk 24 uur achter elkaar en krijgt in de korte wakkere momentjes wel wat vocht en voedsel binnen. Als ie nu letterlijk alleen maar sliep en niet meer dronk of at, dan werd het wel een zorgelijk verhaal.
Toch echt wel wakker maken om te drinken hoor, anders is hij zo wel uitgedroogd! Ik vind het niet meer klinken als veel slapen, maar als versuft zijn. Suf zijn is geen goed teken... Hoe is je kindje als je het wakker maakt? Goed wakker of suf? Goed dat je terug gaat om half 2.
Ben benieuwd wat de arts zegt om 13.30 uur. Meer slapen hoort inderdaad bij ziek zijn, maar suf zijn is nooit een goed teken.
ben bij de ka geweest hij zegt dat hij niet suf is . ik zie hem 24u per dag en ik vind van wel maar dat telt niet . uitgedroogd is ie niet maar dat wist ik gister al. hij heeft al vanaf vorige weekdunne luiers en zondag 1x overgeven maandag wel 20 x en nu 1 of 2x per dag. ik heb sterk t idee dat dit geen buikgriep is . hij zei dat duurt een week maar t is al 7 dagen dus . morgen belt hij terug om te vragen hoe t is
Het enige wat ik hierop kan zeggen volg je gevoel hou bij hoeveel hij drinkt, spuugt en plast en poept. Schrijf dit op weeg een lege luier en elke verschoning weeg je een volle luier schrijf er ook bij of het poep of plas was. Vaak geeft dit voor jezelf een goed beeld. En bij twijfel gewoon weer bellen beter een zeikerd als dat je te laat komt. Sterkte ik weet hoe het is. Hier een zoontje wat met vijf maanden een reactie op AB had dag en nacht zat ik bij de dokter 15 diaree luiers op een dag en ook nog spugen hij dronk wel maar er kwam zoveel uit. Pas toen ze zijn bloed gingen onderzoeken (om mij gerust te stellen daar had je weer zo''n moeder) Werd hij met spoed opgenomen en heeft 5 dagen aan de sonde gelegen. groetjes kim
Misschien heeft ze zoontje buikloop? (hele heftige vorm van buikgriep) Heeft mijn dochter ook gehad. Ze heeft 2 weken dunnen luiers gehad. De eerste 10 dagen liep ze compleet leeg! Het slapen vind ik op zich niet extreem. Toen mijn dochter ziek was was ze soms ook maar maximaal 2 uur per 24 uur wakker. Beterschap. En als je het niet vertrouwd, naar een andere arts. En suffe kinderen kijken apatisch voor zich uit en reageren niet. Zo klinkt het bij jou niet.
Een ziek kind is natuurlijk altijd suffer dan normaal, maar de kinderarts zal het gaan om problematisch suf. Je zoontje drinkt en eet af en toe kleine beetjes, en kinderen die echt problematisch suf zijn/worden, doen dat niet meer. Die kunnen met geen mogelijkheid meer helder reageren enzo... En er gaan op dit moment hele vervelende griepvirussen rond, die allemaal lang duren Wel fijn dat de KA morgen weer even belt, vinger aan de pols is altijd fijn
De dochter van een vriendin van mij had precies hetzelfde. Deze griep duurde in totaal 9 dagen en daarvan heeft ze letterlijk 3 dagen alleen maar geslapen. Ze was alleen wakker om een slokje te drinken ed. De rest van haar griep was ze erg slap en moe. Ze had wel plasluiers (niet veel). Ik ben van mening dat je altijd je moedergevoel moet volgen. Maar er heersen dus wel hele nare buikvirussen op het moment. Mijn dochter is dit seizoen al 5x met een buikvirus geveld geweest