zwanger ondanks pilgebruik?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door drieske, 19 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    hoi allemaal,

ik denk al een paar weken dat ik zwanger ben ondanks pilgebruik.
    Ik heb symptonen die ik herken van mijn vorige 2 zwangerschappen.
    Ik ben wel ongesteld geworden of was dit gewoon een ontrekkingsbloeding??
    Vandaag heb ik een test gedaan(etos test)en toen ik keek zag ik een donkere streep en een lichte streep en 2 strepen is zwnger toch???

hoor graag van julie!!!

groetjes drieske

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij is een streep een streep, dus bij deze (voorzichtig) proficiat!!

Anders even een paar dagen wachten en een nieuwe test doen als je nog onzeker bent!

Liefs
    Manuela

3. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Uhhhmmm... bij mijn weten is een streep een streep!!!!
    Gefeliciteerd(?)!!!

4. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    ja,dat denk ik ook,maar test morgen voor de zekerheid nog maar en keer.

als het wel zo is,vind ik het geweldig maar mijn man wat minder....
    :cry:
    groetjes drieske

5. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Veel sterkte meid!
    Ik ben benieuwd naar de uitslag van je test morgen.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    2 strepen is zwanger!
    Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger geraakt door de pil heen,juist gebruik en kan me geen diarree of braken herinneren. Dus het kan gewoon. Het is ook niet 100% veilig.

7. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    test is negatief,ik snap er niks meer van.
    ik had graag nog een derde gehad!!!

minni,hoe kwam jij er achter dat je zwanger was?had je wel gewoon een bloeding???

wat moet ik nou doen??

groetjes drieske

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben ook een pilgebruikster. Tot nu toe verliep alles prima, alleen ik ben in de eerste week van de strip een pil vergeten en heb 2 dagen daarvoor gemeenschap gehad. Na het vergeten 5 dagen er na weer. Nu blijkt dat dit dus ook mijn meest vruchtbare periode was (na het berekenen op deze site). Ik heb de laatste tijd last van:
    - af en toe misselijkheid
    - vaak duizelig
    - erg moe
    - tepels zijn opgezwollen en er lopen veel blauwe aders door m'n borsten en m'n tepels, tepelhof is donker. Om tepel ook blauwe ader
    - kriebels en krampjes helemaal onder in buik
    - hoofdpijn
    - lage rugpijn
    - wordt altijd om 2 uur 's nachts wakker, helemaal misselijk en duizelig
    - opvliegers (temperatuurschommelingen)

Wie heeft dit ook? Ik ben zo nieuwsgierig of ik zwanger ben. Test gedaan, maar moet eigenlijk nog wachten tot NOD. Nu was ie negatief...maar weet ook wel dat bij sommige mensen testen altijd negatief zijn. Maandag heb ik voor de zekerheid test bij de HA. Bloed en urine....

Ben benieuwd of er iemand is die me wat meer hierover kan vertellen..

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ponnetje je moet denk ik gewoon wat geduld hebben, al ben je wel zwanger dan zal die test nog negatief zijn omdat je gewoon veel te vroeg getest hebt.
    Dus meid probeer kalm te blijven, je lichaam kan je soms ook voor de gek houden.

10. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    nou,hier weer een berichtje van mij,

inmiddles heb ik maandag een test gedaaan,was negatief,maar ik heb nog steeds symptonen.
    -moe,veel slapen
    -zere,opgezwollen borsten met blauwe aderen.
    -kokhalsen bij vieze luchtjes
    -hoofdpijn
    -pijn in mijn liezen en onderbuik
    -opgezwollen buik

ik denk dat ik volgende week nog maar eens een testje ga doen en anders naar ha.

groetjes drieske

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi Nemo,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nogal een ongeduldig typje haha! Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben...maar goed, er zijn momenten dat ik ook weer twijfel als ik bijvoorbeeld soms niet veel voel onderin m'n buik, geen trekkend gevoel of krampjes en kriebels ofzo... Net bloed wezen prikken. Het is alleen maar een urinetest, dus ook niet 100%. Dat is wel jammer... Ben wel heel moe nog, en weer 2 keer wakker geworden vanmorgen. Borsten zijn wel pijnlijker en in de ochtend . Ben jij zwanger of zwanger geweest? Heb ook elke keer zuuroprispingen.

Groetjes Manon

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben in april eventjes zwanger geweest helaas MK.
    Ik heb morgen mijn NOD, en mijn temp is (nog) niet gezakt dus ik heb nog hoop. Ik zit vandaag op dag 13 na mijn eisprong en normaal zakt mijn temp. op dag 11 na mijn eisprong.....spannend!
    En ik moet toegeven dat ik zelf ook niet zo geduldig ben want ik heb zelf gisteren (minimaal 3 dagen te vroeg) negatief gestest.

Dus ik denk dat we beiden wat meer geduld moeten hebben HAHAH :D

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi Nemo,

He wat naar!

Ehmm...staat mijn achternaam nou op deze site? Ik dacht dat ik die als geheim had staan...of ken je me toevallig :p

Het wordt ook ineens heel heet bij m'n schaamstreek op m'n buik aan de onderkant!!! Pfff...hoort dat er ook bij dat je weet? Jeetje!

Maarre..dat van je temperatuur, is dat dan altijd doorslaggevend?
    Heb alleen maar last van een soort van opvliegers of net als nu, dat soms m'n rug, nek, of buik heel heet wordt....

Hahaha jij ook nog even geduld dus, spannend he!

14. boeffie

boeffie Lid

28 aug 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    slik altijd netjes mijn pil, maar afgelopen mnd was ik maar 2 dagen super, super licht(normaal 6/7 dgn en meestal heftige)ongi, eigenlijk voor mijn doen geen ongi te noemen. vorige week kruitvat test gedaan, maar was negatief. heb nu angst om naar een ha te gaan, want ik hoop natuurlijk op een positieve uitslag, maar bang dat het negatief is.

symptomen heb ik wel..
    :(

groetjes carla

15. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    hoi carla,

ik heb precies hetzelfde als jij,
    heb inmiddels 3 testen gedaan en allemaal negatief!!!
    ik durf ook niet naar ha te gaan,bang voor flater...

groetjes drieske

16. boeffie

boeffie Lid

28 aug 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    nou ik heb vanmorgen toch maar al mijn moed verzameld en naar de ha gegaan(SLIK), want die onzekerheid is ook niet alles.

illusie armer en geen steek wijzer. :(

Kreeg te horen dat ik maar even moest afwachten of deze ongi ook uit bleef. dat de test negatief was zij dus nog niks was het antwoord.

groetjes carla

trouwens goede morgen idereen

17. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    dat bedoel ik nou...

succes en ik hoor het van je...

bij ons zou het het derde kindje worden en ook al is het niet gepland,ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik nog wel een derde wil maar mijn man is er nog niet over uit..

groetjes drieske

18. boeffie

boeffie Lid

28 aug 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    hoi drieske,

na een roerig weekjes(voelde me honds beroerd en een paar keer flink duizelig en draaierig) heb ik de ha op gebeld om te vragen of ze een bloedtest wilde doen. in eerste instantie wouden ze zonder dat de ha me had gezien een verwijzing geven, maar vanmiddag belde ze op dat hij me toch eerst even wou zien. dus weer een extra weekje in spanning. moet woensdag morgen naar de ha.

ik hoop voor je dat je man er ondertussen wel uit is.
    ik ben blij dat mijn vriend er wel achter staat. hij zou het zelfs jammer vinden als ik niet zwanger zou zijn(zou onze 1e zijn)heeft hij gezegd.
    iets wat ik niet had verwacht van hem.

ik hoop dat de rest ondertussen ook weet of het het gelukt is of dat ze helaas de :evil: :evil: hebben en door gaan voor de volgende ronde.

ik hoop dat september een goede mnd voor ons allemaal word

groetjes carla

19. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    hoi,

mijn man is er nog niet uit,ben inmiddels wel met pil gestopt omdat ik me daar niet goed bij voelde doordat mijn schildklier niet goed werkt.

mijn man weet dat dusss...

hoor van je.

groetjes drieske

20. boeffie

boeffie Lid

28 aug 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    hee drieske of 1 v/d andere meiden,

even een vraagje van een groentje aan een pro of pro's, hihihihi...
    :) :)

het lijkt net of ik een soort van spierpijn heb in mijn buik(alsof ik teveel buikspier oef. heb gedaan).
    is dit een zwangerschaps symptoom? ik heb wel wat gegoogled, maar kan alleen maar de standaard symptomen lijstjes vinden.

het kunnen natuurlijk ook de zenuwen voor morgen zijn. morgen een afspraak bij de ha. hopen dat ik morgen eindelijk wat meer weet(ook hopen dat hij me doorstuurd voor een bloedtest).

zou wel prettiger zijn. die eeuwige onzekerheid word ik een beetje beu :(

groetjes carla

Deel Deze Pagina