Bambino luiertas van Kruidvat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mooni, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Hallo,

Ik zag in het Kruidvat-krantje een luiertas van Bambino staan (lijkt op Oilily). Met flessenhouder en verschoningsmatje.

Wie heeft er zo een? Zoja, bevalt ie goed?
    Ik heb er echt de ballen verstand van, vandaar m'n vraag :rolleyes: .

Groetjes!

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ikheb ook een bambino luiertas en opzich bevalt hij goed. Ik heb wel een iets andere als in het krantje want ik heb geen flessenhouder maar elastieken in de tas om de fles in te doen. Vind het jammer dat er maar 2 vakken inzitten maar verder bevalt ie prima en kan er lekker veel inproppen.
    trouwens voor het geld hoef je het niet te laten.

3. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Thanx!

Idd, hij kost maar € 12,50!
    Ik ga morgen ff in Kruidvat kijken, hopelijk hebben ze er nog wat liggen.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vond de tas redelijk maar voor dat geld is hij goed te doen. Ik heb uiteindelijk toch een andere gehaald omdat ik echt alles verloor in die tas :) en heb er nu een met meer vakjes en thermozijdes + warmhoudtasje :) erg handig want je moet zoveel meenemen en het si handig als je dit niet allemaal in een vak hoeft te stoppen

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik kijk ook even mee want vind hem wel erug leuk ben alleen benieuwd of hij bij mijn wagen past dus moet zowieso kijken

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Die van Prenatal lijkt het ook op, heb ik ook gekocht ;) Wel ietsje duurder maar wel heel mooi en makkelijk, zit alles in al ;)

7. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    ik heb net op de site gekeken, maar ze zien er wel heel leuk uit! :D Ik ga er zo ook maar eventjes om!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik heb hem net gehaald en dat is maar goed ook want van de blauwe waren al bijna op! en die vond ik toch het leukst en het frist. en die kan je voor allebei de geslachten gebruiken

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Uitverkocht. :(

Wou ook de blauwe.....

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hmmmmmmmmmmmmmmmmmm das niet leuk kan je hem niet op internet bestellen bij kruidvat of vragen of ze hem uit een ander filiaal kunnen halen?

11. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Kruidvat heeft wel vaker leuke tassen, ook weekendtassen. Maar ik loop ze altijd mis...
    Vandaag mijn moeder erop uit gestuurd, wilde erg graag de luiertas hebben. Mams stond om 9 uur op de stoep en de tassen moesten nog uitgepakt worden...Komt u vanmiddag maar terug....
    Gelukkig was mams zo pienter om te zeggen dat ze 'm METEEN mee wilde nemen! Ik heb er dus een! (de rode) Alleen moet mijn moeder 'm naar me opssturen, ze woont aan de andere kant van het land en is net zondag hier geweest....wordt een goedkope tas alsnog duur!

Manytroubles

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih maakt niet uit want hij is wel erug leuk

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Goh hier lagen er toch nog minstens 20 toen ik vanmiddag bij de kruidvat was. Het zijn inderdaad wel leuke tassen.

14. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Ach, voor hetzelfde geld is dit een tas die ze weeeeeken in de schappen hebben liggen. Ik wilde alleen het risico niet lopen! En zo had mams ook weer een uitje!

Manytroubles

15. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Heb vandaag nog een blauwe kunnen bemachtigen hehehe =D>
    Ziet er super leuk uit, en voor de prijs hoef je t niet te laten toch :D

X

16. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    ik heb m toch maar niet meegenomen...
    Er zaten geen vakjes in en dat lijkt me toch wel erg handig. Verder vond ik hem iets te glimmend.
    Bij de kruidvat in de buurt hadden ze ook nog stapels van die blauwe en roze tassen liggen. Dus wie er nog eentje zou willen? (moet je wel naar Vlissingen rijden ;) )

Deel Deze Pagina