Als ik jouw eerste en laatste test vergelijk, zie ik duidelijk een oploop! Ik zie geen reden tot zorgen voor nu. Het ziet er prima uit!
Dank je wel… beetje geruststelling doet goed… vorige 2 keren (10 jaar geleden) was de kv 2v5 al heel duidelijk op 10dpo. Ze zijn niet meer als toen heb ik het idee
Hcg verdubbeld iedere 2 a 3 dagen dus het beste is om testen van om de dag met elkaar te vergelijken. Dus 10 met 12 dpo, 11 dpo met 13 dpo enz ik zie dus duidelijk een oploop dan
Testen lopen inderdaad minder snel op van kv, tegenwoordig, ervaring mee ook. Maar niet druk maken hoor voor nu ziet het er goed uit!
helaas weet ik dit maar al te goed… en nu ik zelf in de situatie zit wil je er het liefst een knaller op kijken… dus blijf je maar staren of hij niet toch wat duidelijker wordt
Ik heb toch nog een predictor besteld en een paar sensitesten… die komen morgen binnen dus ben benieuwd
Ja snap ik hoor! Maar ik zie aan je banner dat je nog geen 4 weken bent en de meesten hebben echt geen knaller op 4 weken hoor
Zie ook op de kruidvat oploop. Veel duidelijker en voller streepje maar snap dat je blijer wordt van de andere 2 testen
Ziet er goed uit hoor meid! Hier mijn rijtje: 11dpo ook licht en ineens twee dagen verder pas een stuk donkerder.