mijn meisje krijgt volledig bv en normaal poept ze minimaal 1 x per dag, maar nu heeft ze binnen 3 dagen geeneen poepluier gehad. Ze drinkt goed en plasluiers heeft ze genoeg. Geen last van krampjes, gewoon rustig en ze lacht veel. Ze heeft dus nergens last van, maar ze hoort toch wel gewoon te poepen, minstens een keer per dag?? Moet ik hiervoor de huisarts bellen?
Voor zover ik weet is het bij borstvoeding heel normaal hoor En gebeurt het zelfs regelmatig dat ze wel langer niet poepen.. Ik zou me nog niet druk maken, zeker aangezien je kindje zelf nergens last van heeft
Hier poept ze soms 1,5 week niet ook op volledig BV. Maar dit blijkt normaal te zijn bij borstvoeding kindjes.
Is bij borstvoeding kindjes heel normaal. Mijn dochter heeft een keer 15 dagen niet gepoept op volledige borstvoeding. Zolang ze er gern last vsn hebben is er niks ernstigs.
Yup, wat de rest zegt! De kraamzorg zei heel duidelijk alles tot 1 x per week is prima! En blijkbaar kan 1,5 week ook aan e reacties te zien
Hier na 15 dagen een ontploffing. Alles onder de poep Sindsdien om de 6-7-8 dagen.. Tip: stop extra schone kleding en een goed vol pak doekjes in je luiertas!
Bv wordt volledig opgenomen en wat teveel was komt eruit. Dus denk dat je kindje mooi zich aan juist hoeveelheid houdt. Niets om je zorgen over te maken. Hier heb ik het ook gehad alleen in overgang naar kunst. En dan is t dus niet zo oké. Gelukkig kwam Het na een week wel weer want het deed hem ook wel zeer.
Haha, ik wou net hetzelfde zeggen Wij hebben dat gehad toen ons zoontje overging op kv, en na een paar dagen kregen we echt een poep-explosie!! Dus TS, sterkte alvast