Kan iemand me aub helpen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovebabys, 2 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Ten eerste wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2018.

    Ik ben zo onzeker, laaste tijd hebben mijn man en ik veel stress door bepaalde tegenslagen in ons leven. Dit heeft natuurlijk invloed op je seks leven. Na een miskraam in september willen wij zo graag weer zwanger worden. Ik heb al zolang een kinderwens (10 jaar)

    31 december en 1 januari had ik een lachende smiley op me clearblue ovaluatie test ook van de action was positief beiden dagen. Op 29 december hebben we seks gehad omdat ik niet wist dat me ei eraan kwam ben ik na de daad meteen opgestaan waardoor er veel zaad meteen weer uitkwam.

    Op 31 december toen ik verast werd met een positieve evaluatie test hebben we 2x (met plezier) seks gehad. Op 1 januari ook nog 1 keer seks gehad maar hebben we beiden niet als fijn ervaren omdat we ons erg onder druk voelde. Vandaag heb ik weer getest maar de test was niet meer positief. Ik heb me ei als ik me niet vergis gevoeld afgelopen nacht rond 3 uur.

    Mijn vraag is dus eigenijk of ik de kans op bevruchting heb verkleint door vandaag geen seks te hebben. We zijn gewoon op door het proberen. Ik las op internet dat je 2 dagen voor en 1 dag na je ei moet klussen. In dit geval heb ik dus 1 dag erna niet meer geklust. 31 januari hebben we wel genoeg geklust zou die zaad nog goed kunnen zijn als me ei vandaag gevallen is? Sorry voor mm lange verhaal ben erg onzeker.
     
  2. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Zaadcellen kunnen nog wel 5 dagen in leven blijven in de baarmoeder. Dus je zit kwa timing gewoon goed.
     
  3. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Je zit gewoon goed hoor qua klussen.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit goed qua timing hoor ;)

    Wel even ter info.... je ei springt 1-2 dagen na je posi ovu.
    Aangezien die op 1 januari ook nog posi was, kan het zijn dat je ei vandaag nog gaat springen ;)
     
  5. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat vervelend dat je Sen mk hebt gehad, ik kn me voorstellen dat je wens alleen maar groter wordt daardoor. Als je om de dag seks hebt is dat ook voldoende om een eitje te bevruchten. (Zelfs om de 2 dagen zou voldoende moeten zijn) Ik zou proberen niet te geforceerd seks te hebben. Als je pech hebt en het duurt nog even voordat je opnieuw zwanger hebt kan dat juist enorme druk op je relatie leggen. Ik hoop dat je snel zwanger bent.
     
  6. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat je goed zit! Ik heb 24 uur voor de eisprong voor het laatst seks gehad, daarna niet meer en ben deze ronde zwanger geraakt. De zaadjes kunnen zelfs nog langer leven dan 24 uur. Dus geen zorgen!
     
  7. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik zal het wel fout hebben hoor maar is het niet zo dat het ei springt 24 tot 48 uur na de eerste LH-piek? Je hoeft namelijk nadat je je piek hebt gevonden niet door te testen. Haar eerste piek was 31 december. Haar eisprong zal dan op 1 of 2 januari plaats hebben gevonden en dan is ze vandaag 1 of 2 dpo afhankelijk van de daadwerkelijke eisprong (tenzij de eisprong natuurlijk niet gelukt is, waar ik nu even geen rekening mee houd)
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat hoeft niet. Ik heb zeer regelmatig tempkaarten gezien waarbij men 2 dagen een piek en de eisprong pas op dag 2 na de 2e ovu plaatsvond ;)
     

Deel Deze Pagina