Hallo dames, Vanmorgen onder de douche zag ik dat het tussen mijn schaamlippen en rond mijn clitoris knalpaars was.. Ik zit 4a5 dagen voor mijn nod. Wat kan dit zijn?
Ik weet t niet zeker, het is maar een theorie, maar het zou met je doorbloeding te maken kunnen hebben...
Ja dat denk ik ook.. Probeer te bedenken of ik dit ook had met de zwangerschap van mn zoontje maar dat is al bijna 6 jaar geleden en mijn geheugen laat me een beetje in de steek haha.
Bij mij was alles erg gezwollen en donker maar dat was pas veel later door de druk van de buik dus geen idee wat dit is.
Los van het feit dat ik me afvraag hoe je dat hebt kunnen zien zonder een spiegel kan ik zeggen dat ik er nog nooit van heb gehoord. Heb je er al op gegoogeld?
Nou ik ging me scheren down there en toen zag ik het. Maar is t maandag nog niet weg bel ik het telefonisch spreekuur van de ha even. Als ik google kom ik doorbloeding tegen.. dus geen idee, heb wel een tuurtest vandaag.. wellicht dat het daar iets mee te maken heeft