Ik heb jullie raad nodig dames! Ik heb weer iets raar voor! Ik heb aanstaande dinsdag mijn Nod, en nu zijn mijn kleine schaamlippen paars verkleurd! Ik had er nog nooit van gehoord, dus heb ik het even opgezocht op internet, en daar staat het wel als zwangerschapssymptoom, en dat zou ook tevoorschijn komen vlak na de bevruchting.. Heeft iemand er ervaring mee?? Vele reacties welkom! Ik hoop het zo! Liefs! x.
Nooit naar gekeken eerlijk gezegt.. Als het aanblijft houden eventjes naar de dokter gaan? Bij beide zwangerschappen nooit paarse schaamlippen gehad volgens mij.... Succes!
Ow.. uhm nee nog nooit gehoord of gezien. Zou wel even in de gaten houden want klinkt niet echt normaal?
Hai, Ik ben nu 6.3 weken zwanger, en ook mijn kleine schaamlippen zijn veel donkerder dan normaal. Zou het niet direct paars noemen, maar alles is veel beter doorbloed, als ik van de fiets afstap gaat het tintelen. Liefs
Wauw Freubel, ik ben blij om hier toch eens een positieve reactie te lezen! Ik begon al bang te worden.. dankjewel hoor! Ik zal het wel zien he! Liefs x.
In de week voor mijn menstruatie, stapte ik van de fiets af met het gevoel dat alles tintelde.. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, aangezien ik daar totaal niet mee bezig was. Tot onze grote verbazing testte ik na 3 dagen overtijd knalpostief. Was zo in shock dat ik gelijk nog een test ben gaan halen Nooit verwacht op mijn 40ste nog mamma te mogen worden Liefs