maandag is het eindelijk zover.... dan wordt onze badkamer (nou ja douche is een beter woord) vernieuwd. het wordt wel echt tijd want zoals ie nu is kan het echt niet meer. hij is ongeveer 30jr oud en overal zit schimmel die ik er niet meer van af krijg. het wordt allemaal heel simpel (gemeente doet het), grijze vloertegels en witte wandtegels. verder krijg ik nog een normale wastafel met warm en koud water (heb nu een mini ding met alleen koud water waar je niet eens fatsoenlijk je handen kan wassen), een thermostaatkraan en een nieuwe spiegel. we gaan zelf van het weekend een kleine design radiator kopen en die wordt dan ook geplaatst. ben helemaal blij, maar door de nieuwe wastafel raak ik wel mn kastje in de badkamer kwijt. wie heeft er leuke ideeen om de douche een beetje op te fleuren en ideeen om toch nog opbergruimte te hebben en nog een wasmand kwijt te kunnen. mn douche is ongeveer 1.20x2.00 en de deur zit op de lange muur en de douche aan de linker kant (smalle kant) en de wastafel komt aan de rechter kant. en mn man wil een douche scherm maar ik ben bang dat de douche dan nog kleiner lijkt. liefs doris
we hebben ook een kleine badkamer maar door de douchewant lijkt deze niet kleiner omdat je hier door heen kijkt en door zoeen douchegrodijn niet
ik heb een spiegelkast in mijn badkamer... een mooie strakke gekocht bij de formido... was 80,- past echt alles aan luchtjes...etc... in.. misschien is dat een idee? gr Jose
Een smalle badkamerkast? Zoiets. http://www.gamma.com/img.html?i=15205 En een deurhanger voor handdoeken en badjassen? Kan begrijpen dat je hier echt blij mee bent en gaat zijn, wat zul je straks heerlijk ontspannen douchen zeg!
Oeh, een mooie glazen douche wand met een afvoergoot. Misschien kan je een beetje een inloopdouche idee creƫen? Heb je geen opbergruimte onder de wastafel? En anders een hele mooie lange, smalle kast?
onder de wastafel zou op zich nog wel kunnen want daar heb je een loze ruimte. een spiegelkast had mn schoonzus over dus die komt boven de wastafel. wat de douchewand betreft: wat is makkelijker een schuifdeur of een klapdeur? ook weer ivm ruimte. de douchewand komt op het smalle gedeelte (1.20) dus met een schuifdeur heb je minder ruimte om in en uit de douche te stappen maar met een klapdeur heb je weer minder ruimte in de rest van de badkamer. ben heel blij met de nieuwe douche maar vind de aankleding toch best moeilijk. liefs doris