Meer kans op zwangerschap? Onzeker na 2 miskramen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamasuus84, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasuus84

29 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb 2 miskramen gehad een in september met 8 weken en begin van deze maand is de innesteling mislukt (vm). Nu heb ik afgelopen maandag een onderzoek gehad, op deze echo was alles goed mijn baarmoeder is klaar voor een nieuwe innesteling. Je kon zien dat er eitjes waren aangemaakt in de eierstokken die wachten op een bevruchting. Ook was er voldoende baarmoederslijmvlies aangemaakt, mijn bloedonderzoek was ook allemaal in orde. Op de goedkeuring vd arts mogen wij weer zwanger worden maar, betekend de eitjes en de baarmoederslijm meer kans op een zwangerschap? Ik heb gister wel gemeenschap gehad en had vanmorgen even een rare buikpijn gehad wat nu weg is. Mijn cyclus is behoorlijk in de war... Weet iemand raad?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat naar dat je 2 miskramen hebt gehad. Je hebt wel weer goede kansen om opnieuw zwanger te worden, en blijkbaar was je lichaam er weer klaar voor, zoals op de echo te zien was. Of je wel of niet bevrucht bent kan ik niet zeggen en ook niet afleiden uit wat je voelt. Je zult moeten wachten tot je een test kunt doen.
    Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina