Ml en ik hebben ons best gedaan zo'n 2 weken geleden We gaan het morgen zien. Borsten blijven normaal aanvoelen en dat was steeds een duidelijk teken voor mij bij een zwangerschap. Dus ja... Geniet van je weekend Sun!! Relaxen is heerlijk Doe ik dit weekend ook. Oh nee.. ik moet 100 wasjes doen Wat een fantastisch georganiseerd huishouden heb ik toch... hahaha
Spannend Elf!! Ik ga straks maar eens beginnen met mijn eerste ovu testje. Eerst nog maar maar even chillen voordat ik druk ben..
Zeg Moonlight, heb jij nou binnenkort nog een termijnecho of heb je die al gehad? Volgens je banner ben je nu 11 weken, dat is toch zo'n beetje de termijn ervoor? Of klopt die niet? In je banner staat 13 mei als uitgerekende datum en in de lijst 23 mei
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In November > Elf84 - 3 november > Cosy - 4 november > Logan - 5 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november > Wensje88 - ? november NOD In December > Mamayo - 2 december NOD Onbekend > LianneE > Anne020 > Sun123 > Erikatje > ButterflyNova > Liana84 > Mandy3 ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Babylove 85- 5 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Linky -6 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky, Daantjuh85 AFSPRAKEN > XmoonlightX - echo - 5 november > Mandy3 - gynaecoloog - 6 november > Linky - echo - 10 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Gerindarupsje1 - echo - 21 november > Logan - gynaecoloog - begin december > LianneE - gyneacoloog - 4 december (2e controle na curretage ivm rare cyclus) Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
Haha mamayo Ze dacht eerst van wel maar het is nog even een vraagteken omdat haar hcg wel stijgt volgens mij
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In November > Elf84 - 3 november > Cosy - 4 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november > Wensje88 - ? november NOD In December > Mamayo - 2 december > Logan - 3 december NOD Onbekend > LianneE > Anne020 > Sun123 > Erikatje > ButterflyNova > Liana84 > Mandy3 ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Babylove 85- 5 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Linky -6 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky, Daantjuh85 AFSPRAKEN > XmoonlightX - echo - 5 november > Mandy3 - gynaecoloog - 6 november > Linky - echo - 10 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Gerindarupsje1 - echo - 21 november > Logan - gynaecoloog - begin december > LianneE - gyneacoloog - 4 december (2e controle na curretage ivm rare cyclus) Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost