Gaat. Ben vooral chagrijnig en teleurgesteld in mn lichaam. Hadden net een verjaardag dus dat geeft wel ff afleiding gelukkig.
Lieve dames. Nu kapot in mijn bedje na een lange dag. Alles wel gelezen, maar ff geen puf om inhoudelijk te reageren. Dikke knuff voor jullie allemaal! Ik hen conrtinu last van krampende buikpijn. Verlies af en toe nog een spoortje roze. Hoop maar zo dat die buikpijn niet abnormaal is.
Knuffel voor de dames die het nodig hebben! Net thuis, nu snel slapen. Ontwaak pas ergens in de middag denk ik. Liana, heb ook nog steeds last van m'n buik. Ook deels mijn darmen. Heel vervelend!
Ben nogal in shock.... De foto's zijn geen topkwaliteit. Eentje binnen afleestijd, de andere na een beetje drogen (en in duidelijker licht). Zien jullie het ook?
Zag ik idd ook. Maar het is echt roze hoor Heb al zoveel testen versleten... een grijs streepje zou ik echt niet met jullie delen
Thx! Komende dagen maar even kijken of hij goed oploopt En dan in week 5/6 een vroege echo (bbz uitsluiten) en daarna kijken of t geen mola is...
Ja Elf, ondanks ruk upload kwaliteit zie ik m ook hoor! Voorzichtig gefeliciteerd, duimen worden hier meteen actief!