Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankje Sun, lief :)

Logan, ik snap die teleurstelling in je lijf heel goed... Hoop echt dat je de mmm niet in hoeft. Ik duim voor je!

Liana en Butterfly, wat vervelend dat jullie pijn hebben.
    Doen jullie rustig aan?

En voor de eizoekende dames: hoop echt dat jullie snel een eitje vinden!!!

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Elf!!!!! Zet jij de toon voor november? Hoop het zo voor je!!! Snap wel dat het dubbel spannend is vanwege bbz en mola.... Duimmodus aan :)!

3. Logan

Logan Niet meer actief

Jaaa Elf! Ik zie het :D

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik hoop het Mamayo, dat dit het begin is van een goed nieuws tsunami hier ;) Thx voor het duimen!

Pfieuw.. ben wel blij dat jullie het ook zien! :)

Vorige keer had ik op NOD een licht positieve kv2v5-test. Blijkbaar knal ik niet op NOD.
    Ik ga het de komende dagen wel goed volgen. Heb nu Sensitest-testen; iemand ervaring mee?

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wauw Elf ik zie m :) ja ervaring met sensitest, ik zweer erbij. Zo begon het de vorige x bij mij ook op NOD :D
    Spannend!
    Hier nog geen ei gevonden maar is pas cd 12 ;)
    Reageer later even uitgebreider nu nog op mobiel uit bed :)

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Woehoe super elf!!!

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ja elf! Ik zie m ook! Wel wat grijzig, fingers crossed voor een super november voor jullie! (mijn klotober was niet zo klo door de positieve testen, 3 goeie echo's en een super verjaardag).
    Verder veel Knuffels hier gelezen en ben voor de rest de draad en beetje kwijt :)

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dank dames :)
    Zal jullie uiteraard op de hoogte houden van de komende testjes.

Lianne, goede ervaringen met sensitest dus. Mooi :)
    Worden jouw ovutestjes al donkerder? Wil je je rijtje showen?

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, ik had ze bij mijn zwangerschap ook gebruikt, vind ze betrouwbaar. heb vals positieven gehad met KV maar niet met sensitest. Weet niet hoe snel ze oplopen. Had al eerder verteld maar ik had 2 sensitesten en 2 etos-testen mee op vakantie en heb pas 1,5 week later weer getest (toen knalde ie de test af).

heb ook ovu testen van sensitest. mijn rijtje is nog niet zo indrukwekkend hoor, ze zijn sneeuwwit (haha!) en de bovenste (foto is op zn kop,grr) lijkt ietsjes donkerder te worden. Uitgaande van een ideale cyclus van 28 dagen zou ie di of wo moeten gaan knallen. Ben zelf nog niet onder de indruk van de streepjes die ik nu toe produceer ;)

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh ja! Op de bovenste zie ik ook een licht streepje verschijnen.

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

oh gelukkig!! ik ben niet gek aan het worden, hoop dat ze nu oplopen naar de knaller. Vind het wel spannend haha, heb het idee dat ik elke dag een zwangerschapstest mag doen :D

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jaaaa Elf, ik zie het streepje ook! :D
    Super spannend en nu duimen dat ie de komende dagen oploopt!

Lianne, op de laatste zie ik ook duidelijk een streepje, dikke kans dat ze nu gaan oplopen!

Wat betreft de buikpijn, nu gelukkig geen last. Hopen dat dat zo blijft!

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat had ik ook Lianne, de eerste keer dat ik ze gebruikte. Ook best leuk om dan een knaller te hebben!

Het is zeker spannend, Liana.
    Fijn dat jij geen buikpijn hebt nu!

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    ELF! Wat een mooie zondag maak jij ervan!
    Voorzichtig gefeliciteeerd! Wat spannend zeg... Ik duim voor je dat dit een mooie, gezonde plakkerd is❤️

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankjewel :) Hoop het ook!
    Het zonnetje schijnt hier, lekker muziekje aan en het is sowieso al een mooie zondag! Maar dat streepje maakt het nog net iets leuker ;)

16. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje op de bovenste hoor Lianne, niet iedereen maakt ook even donkere streepjes heb ik gelezen. Ben benieuwd, ga zelf beginnen als ongi klaar is.
    Gaan hier nog even profiteren van het mooie weer en lekker een stuk fietsen. Tot later!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja ik test gewoon nog even door, hoop heel hard dat er binnenkort een knaller aankomt, dan zou mijn cyclus zich weer netjes gedragen ;)

ga zo naar het hockeyveld, geniet van de zon dames!

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ff doortesten nog lianne 😊
    Lekker hoor elf, dringt het al een beetje door? :)

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zo, ben uit m'n coma ontwaakt em zie dat november begint met goed nieuws?!! Elf, wat zou dat fijn zijn! Ik ga je pas feliciteren na een goede echo, daar gaan we voor!

Lianne, voor jou hopelijk snel een knaller! Begin het maar vast gezellig te maken ;)

Hier nog niets, zal de dag voor de MK met meer bloedverlies dan toch dag 1 zijn?

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heel klein beetje; heb die test al 100x bekeken.
    Denk dat we eerst een paar echo's/bevestigingen nodig hebben voordat we echt blij zullen zijn, maar ik vind het wel bijzonder dat het meteen weer raak is!

Deel Deze Pagina