Zou echt mooi zijn elf! Het ziet er hoopgevend uit! LianneE, lekker doortesten tot een vette knallerd! Kan nog wel een paar dagen tot een week duren hoor! Even een dom zelf berichtje: ik weet dat de vreemde dromen erbij horen, maar die van vannacht was werkelijk bizar. Ik liep door Amsterdam en er liep steeds een witte verschijning achter me aan. Toen ik vluchtte naar een hotelkamer (die er overigens precies zo uit zag als mijn slaapkamer) kwam ik erachter dat ik achterna gezeten was door een geest gemaakt van fritessaus. Gelukkig kwamen er hoornaars uit de bosjes (ja, bosjes in de slaapkamer), want die zijn dol op fritessaus (?).
Hahahha Linky Lieve Elf, ik kan me heel goed voorstellen dat het nog niet doordringt. Zeker omdat je al behoorlijk wat voor de kiezen hebt gehad afgelopen tijd. Ben echt super blij voor je en ik hoop zooooo dat dit een mooi plakkertje is! Lianne, met dit weer is hockey heerlijk! Wij zijn nu net in de zaal en gisteren was het er bloedheet, omdat het buiten ook vrij warm is nog. Gisteren wenste ik dat we nog buiten speelden, heb me helemaal kapot gezweten in die hal Butterfly, er wordt toch altijd gezegd dat de eerste dag met helderrood bloed de eerste dag van de nieuwe cyclus is? Geen idee of dat met een mk ook zo werkt, maar ik zou dat denk ik gewoon aanhouden.
Dank voor de tips dames! Heb er gelukkig 24 gekocht dus nog genoeg om even door te testen zal al heel blij zijn met een ei (en oke tegen een nieuwe zwangerschap zeg ik geen nee maar focus me eerst op een ei ). Weet dat ik niet moet zeuren in vergelijking met andere dames hier maar elke dag wachten op je ei is er 1 teveel! Linky, mooie droom hahaha Super lekker zonnetje vanmiddag zeg! En ook gewonnen met 5-0 Elf, wanneer ga je weer testen
Vanmiddag heerlijk stuk gefietst, maar met een stevige wind wel veel gevraagd van dl. Samen met haar maar een stukje afgesneden terwijl ml de rest van de ronde heeft afgemaakt. Eenmaal terug thuis geen zin meer om "echt" te koken en dus maar pannenkoeken gebakken. Lekker dagje zo 😊
Dat is een wazige droom Linky Heb dat ook wel eens, als ik wakker wordt dan denk ik.. uuuh.. Ja dat houdt ik dan maar aan Liana. Samen met vl vandaag het huis opgeruimd en schoongemaakt. Geeft ook een bepaalde rust in m'n hoofd. Nu lekker languit op de bank, straks weer Nieuwe Buren kijken.
Wat een onwijs vage droom Linky! Goed gespeeld LianneE! Heerlijke rust kan dat geven hé butterfly.. Even wat rust om je heen en in je hoofd.
Mamayo, klinkt als een lekker dagje! Butterfly, mij geeft het ook altijd wel rust als de boel weer schoon is. Ben vanmiddag even aan het schoonmaken geweest. Nu lekker ff series kijken op Netflix.
Heerlijk is dat! Kan ook zo vrolijk worden van de geur van fris gewassen kleding of schoonmaakmiddel dat naar bloemetjes ruikt. Zo nog even het bed opnieuw opmaken, niets zo lekker als slapen in een fris verschoond bed
Lianne, morgen doe ik weer een test (14dpo) Mamayo, klinkt als een lekker dagje. Wij zijn ook een stukje gaan fietsen, maar inderdaad de wind was niet altijd even lekker. Maar toch fijn om even in de zon te zijn geweest! Butterfly, geniet van je avond! Een schoon bed... heerlijk En een opgeruimd huis, een opgeruimde geest Liana, welke series kijk jij?
Ah weer fotos kijken dus op maandagochtend Elf En idd zo lekker een fris verschoond bed Oeh series ja ben nog op zoek naar wat nieuws, ik kijk Game of Thrones en the walking dead. Breaking Bad moeten we nog 1 seizoen van maar vinden t zo saai Ben benieuwd of er nog meer mensen hier the walking dead kijken, de meeste vrouwen vinden zombies 3x niks nl
Ik vind zombies inderdaad vreselijk Heb een paar afleveringen gezien en toen opgegeven. Breaking Bad: vond het laatste seizoen inderdaad niet meer leuk, maar toch gekeken uiteindelijk. Wij kijken nu samen Sons of Anarchy, eerste seizoen. Meer iets voor ml, maar vind het geen straf om mee te kijken Die weken na de operatie heb ik 2 seizoenen Pretty Little Liars gekeken. Maar ben daar nu klaar mee... haha Ben dus op zoek naar nieuwe series
Oh en once upon a time. Lijkt in eerste instantie saai maar is super leuke serie. Althans als je van de sprookjes in een spannend jasje houd.
Ja The Walking Dead! Wij wachten even met het nieuwste seizoen omdat we het liefst een paar afleveringen achter elkaar kijken. Ik kijk wel weg als er ingewanden gegeten worden maar verder gave serie! Iemand Homeland gezien?