Ik dacht er ook even aan, maar na zelf twee keer gedacht een innesteling te hebben wat gewoon een menstruatie was durf ik niemand meer hoop te geven
Ja dat dus.. vond het toen een extra grote teleurstelling Hommel er zit volgens mij een typfoutje in je handtekening, er staat daT ipv dag.
Snap ik Logan.. ik denk eerlijk ook gewoon een gevoelig lijffie deze maand.. waarschijnlijk nog steeds niet helemaal de oude..
Ja het kan volgens mij gewoon even duren voordat je hormoonhuishouding op orde is.. zou het kunnen dat daarvoor de cyclus niet loopt zoals het hoort? geen idee hoor ben geen arts maar dat zijn dan van die dingen waar ik mezelf mee oppep
Gyn zei toen dat het wel ff kon duren voor alles weer bij het oude is. Je moet een miskraam ook niet onderschatten, het is best een klap op je lichaam hoor
Ja I know...is ook zo en dat weet ik rationeel gezien ook wel maar toch.. je leest op het forum ook verhalen van mensen die 4 weken na de MK weer positief testen Moet je ook niet aan vasthouden maar je hoopt toch dat..
Mooie test elf! Super gefeliciteerd op naar een goede echo Cosy, wat balen..! Hopelijk dan volgende week een mooie positieve test! Hommel, spannend ik duim voor een innestelling Pff ja een miskraam is zeker een klap voor je lichaam, heb deze ronde voor het eerst echt het gevoel dag men lijf weer op orde is dus hopelijk is dat ook echt zo
Ik vond dat altijd enorme geluksvogels Die hoop is heel normaal, hoor! De een herstelt ook sneller dan de ander. Het is misschien een beetje vergelijkbaar met 'ontpillen'? Bij de een is dat meteen op de rails en de ander loopt een jaar te rommelen met haar cyclus...
Ja, dat denk ik ook. Nou ja na de pil had ik 2 rondes nodig, hoop stiekem dat dat nu weer zo is. Maar goed dat slaat natuurlijk ook nergens op Eerst maar eens een positieve ovu-test dan zien we daarna wel verder
Het kan ook zeker! Ik hoopte het zelf allebei de keren ook heel erg.. Maar de laatste tijd kan ik het wonderbaarlijk genoeg allemaal best relativeren.
Ja ik moet ook zeggen dat ik ook een beetje in m'n moeilijke bui ben. Blijf een beetje plakken in frustratie en dat heeft eigenlijk niet zoveel zin
Stomme niet mee werkende cyclussen en lichamen. Bah.. Hoop dat we dit allen toch snel achter de rug hebben.
Ik wil voor iedereen een mooie cyclus van ongeveer 28 dagen en een eisprong op ongeveer dag 14 en dan wil ik ook een mooie bevruchting, innesteling en mooie beeb! Kan dat even ja? Bedankt!!