Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mijn afspraak bij de verloskundige was oke. Was een ontzettend lieve vk. Er was ook een vierdejaars stagiaire bij. Ze vroeg vooraf of ik dat oke vond. Eerst even over de mk gehad en wat praktische zaken over bloedverlies enzo. Daarna ging ze een echo maken. Ze zei het eerst uitwendig te proberen. Ik blij natuurlijk ;) Ze kon niet echt goed beeld krijgen helaas, mijn darmen zaten in de weg. Ze zei dat deze behoorlijk druk waren. Dat had ik ook wel gemerkt afgelopen dagen. Uiteindelijk kon ze mijn bm wel zien en zei dat er zo op het eerste gezicht geen gekke dingen te zien waren. Toen ze aangaf het toch inwendig te willen proberen, kreeg ik het wel warm. Ze vroeg of ik nare dingen heb meegemaakt. Heb maar eerlijk gezegd dat ik misbruikt ben in mijn jeugd. Was op zich wel fijn dat dat eruit was, want ze was echt super voorzichtig en vertelde alles wat ze ging doen. Ik zei dat ik gewoon graag wilde weten of het er goed uitziet. Dat scheelt weer een hoop stress als ik dat weet. Alles zag er goed uit en ze zei dat ze geen cystes zag (op de echo van de MA was een cyste te zien). Baarmoederslijmvlies was nog iets verdikt, maar het zag er verder allemaal goed uit. Ze zei dat ze ook niet bang is voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, omdat mijn testen ook alweer wit zijn.
    Ze zei dat ik recht heb op een consult bij de gyn voor wat bloedonderzoeken. Morgen gaat de assistente naar het zkh bellen om een afspraak voor me te maken. Hoop dat ik een beetje snel terecht kan.

Ze zei ook dat ik altijd mocht bellen als ik ergens mee zat of twijfels of onzekerheden heb.
    Ook vroeg ze naar mijn hulpverleningsgeschiedenis en medicatie en daar heb ik ook direct maar even wat over gezegd, evenals dat ik al een intake bij de POP poli heb gehad. Ze zei dat ze dat heel goed vond dat ik dat in elk geval al had gedaan. Dat de begeleiding die van daaruit mogelijk is echt heel goed is.
    Al met al een positieve ervaring.

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lieverd wat ben ik blij voor je zeg!
    Ook heel fijn dat je zo'n lieve vk had:)

Ben trots op je!!

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    +1
    Echt super stoer van je! Fijn dat de vk zo lief was! Gelukkig zijn er ook nog menselijke hulpverleners!

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn Liana, fijn dat mensen zo begripvol kunnen zijn en wat fijn dat alles er goed uit zag. Opluchting denk ik? Hopelijk mag je snel bij de gyn komen.

Sun, dat ben ik helemaal met je eens! 2015 moet ons jaar worden!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn Liana, dat de vk zo lief was!!! Topper ben je! X

6. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens. Ben blij voor je liefie dat het zo positief is uitgepakt. Hoop dat je heel snel bij gyn terecht kan! Dikke knuff!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Hartstikke goed Liana! Een topper ben je!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

+2! Ben ook trots op je! Volgens mij is het heftig wat je hebt meegemaakt en was het een grote stap voor je! Daarnaast ook heel blij voor je dat alles 'normaal' eruit zag!!

Sun: ook voor jou een dikke knuffel!! Al het wachten is te lang en kan me alleen maar voorstellen hoe frustrerend het voor jou is :( het is gewoon vervelend dat je geen idee hebt wat zich daarbinnen afspeelt en je dan ook nog afhankelijk bent van een kudde horken die zich gyn noemt :)

Itakepictures: goede reis!! heel veel plezier!! en hoop ook op een goede thuiskomst :D

Net sushi wezen eten, ook maar van genieten nu het nog kan ;)

9. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ten eerste .. Een hele dikke knuffel.. Ik denk vaak aan je.. En iedere dag hoop ik dat er goed nieuws komt betreffende de gevonden ei.. Zodat je lekker kan meekletsen.. Laten we allemaal heel hard onze eierkracht Nasr je toe sturen 😘

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje, geen leuke berichtjes.

Sun: dikke knuffel! Heel goed dat je gaat bellen voor een afspraak.

Liana: Heftig verhaal meid :( vind het heel knap hoe je deze afspraak hebt doorstaan!
    Fijn ook dat alles ok was :)

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje lieve dames! :)

12. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Liana!! Top van je!! Fijn dat het een goede ervaring was .. Dikke knuf

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Heb niet echt wat te melden maarr.. wil graag mijn 1000e berichtje bij jullie posten :D

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Yeeeh, weer een upgrade!

Goed bezig! ;)

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat fijn liana! Ik ben ook trots op je! Super dat de vk zo lief voor je was! X

16. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed gedaan Liana, dat was vast een hele overwinning! En goed om te horen dat alles er mooi uitzag, dat zal je hopelijk helpen om weer wat vertrouwen in je lijf terug te krijgen :).

Sun, ik hoop dat je snel terecht kunt bij "hork" en vooral dat ie je heel snel aan een cyclus weet te helpen! En datzelfde geldt ook voor jou natuurlijk Mandy!

:D Lianne, we voelen ons vereerd :D

17. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jeeeeej🎉

18. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Itakepictures, wat gaaf zo'n reis! Ga je fotograferen?

19. Logan

Logan Niet meer actief

Applaus! ;)

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Pff... mijn oogjes vallen dicht...
    Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina