Serieus??? omg! ik kan me voorstellen dat lang wachten ook niet echt tof is maar dit is inderdaad wel ernstig.. Sun, nog 17 nachtjes slapen
Butterfly knuff voor jou ook! Lieve elf lijkt me zo moeilijk in jou situatie, snap helemaal dat je bang bent met jou voorgeschiedenis. Duim zo hard dat alles goed mag zijn!
Oneee lieve lieve bloempje, wat verschrikkelijk ik snap dat je er helemaal door heen zit! Jeetje lieverd wat een klote nieuws! Pas goed op jezelf meid dikke knuffel!
Jeeeej lianne een ei in aantocht joepieeee 🎉🐣 Ah lieve elf, ik snap dat je onzeker bent en dan zijn al je kwaaltjes ook nog anders, maar misschien proberen om dit inderdaad te zien als iets positiefs, het is anders dus het wordt ook anders en dit beebje ligt over 8 maandjes gezond en wel bij jullie in je armen!
wat betekent dat? heb geen ervaring met FF/ tempen.. maar bedoelt ie dan dat je geen ei hebt gehad? stom !! knuff!!
Ja daar komt t op neer... En opzich wel raar.. Want m'n ovu stond op knallen en slijm was overal te bekennen (rond de 20e) Maar dan toch niet gesprongen ben ik bang. Leg dit donderdag ook wel bij de gyn neer..