Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp wel hoe je je voelt. na mk in juni was eerste cyclus 46 dagen en daarna gebeurde er ook niets meer. Ik voelde me toen heel onzeker en was teleurgesteld in mijn lichaam. na kuurtje is het eigenlijk nog niet heel veel beter en een bezoek aan gyn heeft mij ook niet gelukkiger gemaakt. je weet gewoon niet waar je aan toe bent.

2. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee he bloempje, heel veel sterkte en dikke knuffel

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat vervelend bakegirl.. heb je nog steeds niet echt zicht op ei/cyclus??

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    He wat vervelend dat hij misschien geen vrij kan krijgen, hoop voor je dat hij er toch bij kan zijn. Zo niet, kan er dan misschien iemand anders met je mee? Wellicht handig om anders op te schrijven wat je perse aan bod wil laten komen?

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ja nog 1 relax maand en dan zien we wel. Nee moest bellen..

6. Logan

Logan Niet meer actief

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve meisjes!
    Heb alles wel gelezen, maar even geen puf om overal op terug te reageren. Net een flinke tijd bezig geweest met allemaal administratieve rompslomp voor een aantal cliënten. Dat in combinatie met niet zo goed in mijn vel zitten en nauwelijks te hebben geslapen vannacht. Is dus niet echt een fijne combi ;)

Knuffel voor iedereen en in het bijzonder voor de dames die 'm hard kunnen gebruiken.

Oja, ik mag 13 november naar de gyn. Behoorlijk spannend en geen idee wat ik ervan moet/kan verwachten.

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Je hebt altijd een keuze... Vind het ook knap dat je zo'n instelling hebt!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat is volgens mij voor een gyn best snel, mooi meis!

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wilde je dit ook adviseren. Opschrijven helpt, ook de adviezen die gegeven worden of behandelvoorstel. Klinkt stom, maar soms krijg je zoveel info dat het een grote warboel wordt in je hoofd

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja en je wordt al snel overrompeld als je daar zit en vooral als ze heel stellig iets beweren.. en je bent toch gespannen enzo..

Liana, fijn dat je zo snel al mag!!

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat spannend allemaal Mandy. Ik snap heel goed ook dat je er klaar mee bent. Ik hoop echt dat de gyn je morgen weer wat perspectief kan bieden! En inderdaad opschrijven wat je aan bod wilt laten komen, is een goede tip. En toch kijken of je iemand anders mee kunt nemen.

13. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nou er wil altijd wel iemand mee, m'n mam/vriendin.. Maar als we hier verdere stappen gaan ondernemen, doe ik dat toch liever alleen... Nog liever met m'n vriend natuurlijk!

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    En thanks meiden.. Opschrijven! Natuurlijk!

15. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontzettend spannend allemaal Mandy!
    Liana ook fijn voor jou dat je zo snel al kan.

Even ook ego berichtje hoor, het stelt helemaal niks voor vergeleken met jullie momenteel maar voel me gewoon ellendig.
    Ik voel me aan alle kanten hartstikke zwanger al sinds paar dagen na eisprong, borsten doen zeer en voelen als stuwing (herken ik van zoontje) en zo nog paar dingen te noemen.
    En gewoon dat gevoel van ja ik ben zwanger.

Maar aan de andere kant denk ik wat als.. dan word het zo'n teleurstelling.
    Wilde het toch even kwijt ook al is het slechts bijzaak naast alle ei en nod zoekende meiden...

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Begrijpelijk!

17. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk meid! is gewoon moeilijk allemaal.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Naa.. waarom doe je niet gewoon een test? stél je hebt een eerder ei gehad en je kan wel al testen.. en als ie wit is.. dan weet je ook genoeg? volgens mij word je hier gek van. Je moet het zelf weten hoor maar dacht misschien is het de oplossing? knuff iig!

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Is geen bijzaak hoor Naa. Het wachtbankje hoort er ook gewoon bij en daar mag je best je hart over luchten.
    Klopt je banner?
    Testen kan je misschien weer even met beide benen op de grond zetten (als ie negatief is) en wat rust geven. Of juist een bevestiging zijn natuurlijk van wat je voelt!
    Spannend zeg....

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lieve Naa! Jij bent net zo belangrijk als ieder ander!! En jij zit op dit moment met je gedachte bij de symptomen die jouw lichaam je afgeven! Ook heeel belangrijk, spannend en eng weer!

Ik zou okk gewoon een testje wagen..

Deel Deze Pagina