Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Sun, hahaha grappig dat je over mij droomt. Of heb je me verward met een Gorilla? 😂
    Enne, ik stel het zeker op prijs dat je wat tegen me zegt hoor, als je me tegen komt 😋

Lianne, vervelend is dat als je je ei kwijt bent. Op welke CD zit je nu?
    Kan me voorstellen dat dat onzeker maakt! Dat is ook één van de redenen dat ik ovulatie testen gebruikte. Ik vond die onduidelijkheid maar niks.

Zo he, anders droom ik net even dat ik bloedverlies had😖
    Gelukkig was het een droom. Bij het wakker worden meteen gebroekloerd (blijft een mooi werkwoord😂 )

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    O, je zit op dag 14 van je cyclus, goedemorgen Liana😷

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha de zwangerschapsdementie begint nu al. Voor mn MA had ik mn ei op dag 10-12 zo ongeveer, vandaar. Maar de cyclus erna was veuuul langer. Mijn lichaam krijgt sowieso deze maand en ik denk volgende ook nog om zich te gaan gedragen en anders ga ik nadenken over plan b (ovu testen bijvoorbeeld).

Nare droom zeg. Gelukkig was t niet echt... Heb ook tussen 2 en 4 wakker gelegen en nu gaar.. En zeiknat geregend en mn trein gemist:x

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL

Klinkt echt als jouw dag vandaag :(

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha en een goed begin is het halve werk toch ;)

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou dat belooft nog wat dan vandaag, het is nog niet eens 9.00...;)

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, je cyclus kan even van slag zijn natuurlijk en ook veranderen na de MA.
    Was voordat ik zwanger was ook al zo dement als een deur af en toe 😂

Ik stap zo op de fiets en volgens mij is het aardig droog.

8. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook goeiemorguh. Hier ook al zo'n lekker nachtje gehad 😬, té lang té verkeerd gelegen, dus wakker geworden met een zeeeeere rug 😖. Gatver, niet zo eng dromen hoor Liana!!

9. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Lianne, dat je ei zich niet gedraagt! Echt irritant dat je lijf nog zo'n tijd raar blijft doen, alsof het al niet *piep* (zelfcensuur :D) genoeg is 😠. Heb hier zelf de ovutestjes al in de kast liggen, maar kan er nog goed vanaf blijven. Maar ja, is ook nog maar de eerste ronde he na MA.

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    mag ik mij ook bij jullie gezellige groepje aansluiten?
    Ik ben 18/9 gecurreteerd na MA.
    Nu dacht ik rond 1 oktober ei te hebben gehad en zou ik dus eigenlijk nu ongeveer nod hebben.
    Ik ben na curretage blijven testen omdat we gelijk weer voor kindje wilde gaan. En wat schetst mijn verbazing..
    Deze week ma, di, woe roze/bruin verlies gehad.
    En heb vorige week vrijdag, afgelopen maandag en vanmorgen getest en testen lopen weer op. Eerste liepen ze keurig af tot afgelopen vrijdag maar nu dus weer op...
    Dat roze/bruin verlies nu dus ook gestopt. Precies zoals bij cyclus van miskraam. Toen had ik ook de 3 dagen voor nod wat roze/bruin en op nod stopte het en testte ik positief.

Help... Ik weet het niet meer. Morgen naar gyn voor controle.
    Als ik hier niet goed zit om mijn 'ei' kwijt te kunnen hoor ik het graag!

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Sterkte Naa, volgens mij zit je hier goed, toch dames?

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier ook zo, Linky. Ik had geen krampjes meer en was niet meer moe en misselijk. Dacht dat het normaal was. Maar als ik me MA1 nog even voor de geest haal, was het daar ook niet goed bij het niet voelen van de krampjes.

Hopelijk mag ik nu 40 weken genieten van krampjes.. Zou wel leuk zijn..

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morge Dames,

Is de helikopter alweer weg? Wonen jullie eigenlijk allemaal in het westen? Ik ben 1.78 en woon in de provincie Groningen.

Ga nu even na stal om mijn paardje te trainen en mijn andere aan de longeerlijn te gooien(rondjes laten lopen aan een lange lijn). Daarna nog even wat dingen uitwerken voor de markt en dan vindt ik het wel best. Ondertussen natuurlijk even kijken waar jullie je mee bezig houden. Pff vakantie is alweer bijna over.

ow en vanmiddag wil ik nog even na de Action voor zwangerschapstesten en ovulatietesten. Zag net dat ze ook weer jaar kalenders in de aanbieding hebben.

14. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Jeeezus niet terug te lezen.. Ach ik doe een duit in het zakje.. Ik ben 1,57 cm 😄
    Enne de shoot gisteren is zooo mooi geworden, jammer dat ik het pas ergens volgend jaar mag laten zien 😔

15. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat voor shoot had je gisteren???

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Haha, is idd niet terug te lezen😝

De helikopter is alweer weg ja. Gelukkig hebben ze me niet gevonden😂

Linky, je moet vandaag toch voor controle? Succes! Knuff!

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oja Hommel, fijn dat je shoot zo goed gelukt is! 😊

18. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hallo meiden!
    Ik was jullie alweer kwijt.. :eek:
    Maar gelukkig zei Puk waar jullie zitten! ;) Hihi!!

Hoe is het hier nu??

En Linky, wat jammer zeg!! Hopelijk voel je je snel weer beterder!! Knuffel!

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hey Naa, welkom hier. we hebben elkaar als een gesproken in MK/MA topics, helaas.. Vervelend die onduidelijkheid. Ik hoop dat de gyn je zo antwoord kan geven!!

20. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben trouwens 1,77m lang en 25 jaar oud en woon in de Achterhoek. :) Komen daar nog meer meiden vandaan?? :p :)

Deel Deze Pagina