Hahahaa gaan we de eitjes en het sperma ook al namen geven😂😂😂 Jemig Linky! Even goed schrikken lijkt mij, ook al ben je er bekend mee.. Knuff
Yes! Mooi zo! Alles niet voor niks geweest!! Wil je nog een naam voor je ei? (dat zie je wel als je terugleest)
Ik neem Eduardus-ei en Simon-sperma, en ik hoop dat ze heel goed hun best aan het doen zijn vandaag op 5DPO 🐣🎉🎈
whahaha eduardus-ei van Simon-sperma word ik toch wat minder blij, aangezien dat de naam van vl is (nou ja, zonder 'sperma' dan )
Oew Linky, dat klinkt niet goed allemaal.. Succes zodadelijk!!! Hopelijk niks ernstigs aan de hand! Ik duim voor je!
😂😂😂 Mandy jou temp doet inderdaad een beetje vreemd... Maar je hebt ook heel veel open bolletjes.. Hoe komt dan? Ben benieuwd wat je temp morgen doet..
Dames, ik houd jullie niet bij! Linky, wat vervelend meis. Fijn dat je het aan voelde komen en al even kon gaan zitten. Ik hoop zo voor je dat je jezelf snel beter voelt! Bakegirl, hopelijk nu snel je ei dat ook bevrucht kan worden. Naa, welkom hier. Rot dat jij je hier ook moet melden. Hier vandaag vanaf het werk proberen om jullie geklets bij te houden, is niet te doen haha. Voel me redelijk, voel mijn buik contant. Zo'n vreemd aanwezig gevoel dat ik niet kan beschrijven. Verder weinig nieuws.. Aftellen naar de echo, nog 2 weken!