Hier weer terug van stal en jullie hebben ik weet niet hoeveel pagina's getypt!! Ik ben maar door gescrold en begin nu weer mee te doen... Nou eerst maar ff testen...
Linky!! Wow wat gaaf!!!!! @ puk via natuurlijke weg mbv hormooninjecties. Heb geen natuurlijke cyclus.. Ik ben nog steeds in shock.. 2 hartjes.. Super mooi toch
oh we zijn van pagina verandert zie het nu pas en kan alweer niet meer volgen haha linky ! wat bijzonder super goed nieuws ! ben erg blij voor je en wat bijzonder toch!! dit is echt een vechtertje!! xxx komt helemaal goed en daantjuh nogmaals proficiat met jullie twee wondertjes hihi genieten maar de rest kan ik allemaal even niet bijhouden sorry heb 35 paginas terug te lezen dat kan nog even duren dus
Nee! Hihi... Mn ouders zijn ook wel in shock hahahaha @Linky ben echt super blij voor je! Wat een wonder!!!
Misschien een idee om behalve het welbekende lijstje ook om de zoveel berichten een lijstje te maken met belangrijke berichten
babylove, als je je instelling veranderd naar 40 berichten per pagina, dan zijn het maar 9 pagina's die je terug moet lezen
heb het net gedaan , naar gebruikersinstellingen en dan opties wijzigen en daar staat het ergens tussen
Waaauw!! Wat een geweldig nieuws!! Heb stiekem zelfs de tranen in m'n ogen staan!! Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van nu!!