Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Elf gewoon positief denken! Dat werkt!! :)

Gaat allemaal goed komen!

Ik had ook symptomen tot aan de curettage bij 11 weken, maar gewoon proberen positief te blijven. En luisteren naar je hart. Soms voel je gewoon dat het wel of niet goed zit.

Ik duim voor je!

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankjewel :)
    Ik doe enorm mn best hoor om positief te denken (en dat lukt me aardig), maar af en toe komen er rare gedachten boven... ;)

Hoe is het met jouw buikje Daantjuh? Is er al wat te zien? :D

3. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hoi dames! Hier alles goed.. volgens mij komt mijn ei er weer aan... maar ben er niet zo mee bezig... tuurlijk slaan we het niet over, maar blijf het idee hebben dat mijn hormonen nog niet in balans zijn.. woe naar de gyn.. dus dat ga ik navragen..:)

4. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat het moeilijk is elf! Omdat jij het ook had bij de keer dat het mis ging.
    Voor mij misschien nu wat makkelijker omdat dit precies hetzelfde is als bij zoontje. En bij MA voelde ik juist helemaal niks, voelde me te goed.

Ik spuug iedere ochtend en ben eigenlijk hele dag door misselijk en moe. Voel me eigenlijk echt beroerd helemaal zo in combinatie met verhuizen en klussen.
    Maarja ik weet dat het weer beter word en wist dat kans 70% zou zijn dat ik weer HG zou krijgen. Maar wat ik al zei voor mij voelt het goed en positief nu. Dus ik neem het voor lief.

Maar snap jou ook echt hoor elf begrijp me niet verkeerd.! Knuff!

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat jij zegt klopt wel denk ik Daantjuh. Bij MA voelde het van begin af aan niet goed. Nu wel het voelt goed dit keer!

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

@Naa, eigenlijk had ik het beide keren, alleen had ik bij de BBZ minder tijd om er ECHT last van te hebben (zwangerschap bij 7 weken afgebroken).
    Mijn positiviteit is tot nu toe gewoon nog nooit 'beloond' met een goede zwangerschap.... en dat is soms lastig...
    Mijn gevoel zegt me nu wel dat het goed zit. Het zit nu gelukkig op de goede plek en de rest moet vanzelf gaan.

Lijkt me heel zwaar zo icm inpakken/verhuizen/klussen. Gelukkig voel je je er goed bij (als in: het zit goed en voelt goed) :)
    Je hebt ook gelijk; het gaat wel weer over!

7. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo confronterend, dikke knuffel. Hoe is het met je infectie?

Goed van je, is ook moeilijk. Wie weet is het aankomende maand raak. Ik ga in ieder geval keihard duimen.

Toch wel rot, zo,n situatie. Misschien net wat elf zegt, durft ze er niet over te beginnen. Doen mensen vaak, maar doet soms zo,n pijn.

Fijn dat je het met ze hebt kunnen delen. Mannen haha, zo zou mijn schoonvader ook reageren.

Duim voor een mooie echo dinsdag.

Dikke knuf voor jou, die momenten dat de onzekerheid op komt zetten verschrikkelijk. Gelukkig zit het waar het moet zitten.

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik meis. Je hebt nog niet iets waar je vertrouwen uit kan halen. Ik heb het geluk dat ik al heb mogen ervaren dat het ook goed kan gaan.
    Houd je gevoel vast dat het goed zit en ik duim natuurlijk voor je morgen!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames!

Niet leuk die confronterende zwangere buiken :(

Daar heb je gelijk in, al heb ik het wel eens gedaan hoor. Maar dat was meer omdat ik door meerdere groepen meegevraagd werd. Toen besloten alleen te gaan zodat ik ook aan niemand vast zat.

Nog niet helemaal maar we gaan stug door ;) Pijn is nu wisselend, ene moment heftiger dan het andere moment. Merk wel dat het verminderd is waar ik wel heel blij om ben.

Zit nu op CD 7, menstruatie wordt eindelijk wat minder! We gaan weer richting het eieren zoeken. Ergens deze week alvast maar even wat stoom afblazen en verse zaadjes aan laten treden ;) Waarschijnlijk rond 2 december mijn eisprong. Als het raak is dan wordt het een augustus kindje. Hoe groot de wens ook is van mij mag het ook best een september kindje worden, dan is het nooit in de vakantie jarig ;)

Voor de dames die vandaag een afspraak / echo hebben. Veel succes!

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ja behoorlijk ;)

Ik zag gister een vriendin die een maandje verder is dan ik (18 weken) en onze buiken zijn even dik.:$:$
    Echt bizar.. Lijkt ook wel met de dag te groeien

Maar ben er super blij mee en trots op hoor! ;)

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh wat leuk!! Wil je een fotootje delen? :)

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd naar een foto :)

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    zal morgen ff een foto maken.. Vandaag wijde kleding aan..

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

15. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Leuk Daantjuh, ben benieuwd naar een buikfoto!

Dames, herkennen jullie dit"mijn menstruatie is sinds de miskraam steeds korter. De eerste na de MK was wel iets heviger dan normaal, maar de laatste 2 zijn echt heel licht: alleen de eerste dag heftig, dan 2 dagen 'medium' en daarna is het eigenlijk al klaar. Is dat normaal of zal ik voor de zekerheid even de huisarts bellen oid? Ik ben bang dat ik van de HA weer zo'n 'dat hoort er bij en kom maar terug als het over een half jaar nog zo is' antwoord krijg.

16. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Morgen middag pas!!

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ben ook wel heel benieuwd!
    Hier trouwens nog niets te zien van de buik.

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oja blond. ;) het is vandaag de 24e :D

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jaaa, ben benieuwd :)

20. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Goeiedag dames Hoe is het met iedereen! Wat een week phoe phoe!
    Vandaag naar de psygoloog geweest ging eigenlijk wel goed :D.
    Maar ben gelijk helemaal kapot ervan!.
    Ik heb zo zin in de test datum ik hoop zo erg dat het nog voor 2015 kan gebeuren allemaal. Ik heb nog niet alles gelezen zo te zien is er aardig wat geschreven haha.

De familie van mijn vriend hebben we al overgehaald om een surprise te doen! 28e aankomende vrijdag weer naar de dokter in medinova ze wilde me echt spreken en kon het niet aan de telefoon vertellen dus dat klonk niet zo lekker ik hoop niet dat er een operatie komt anders kan ik ook nog eens een tijdje niet voetballen.

Deel Deze Pagina