Ik was aan het werk! Net thuis, dus even bijlezen... Was niet veel te lezen Inderdaad erg stil hier!! Joehoeeeee??? Wat balen bakegirl Dat is echt zo rot.... Slechte organisatie
Ook gesloopt! En beetje emo.. Ondanks dat ik nu weer zwanger mag zijn word ik nog zo vaak overvallen door dat verdrietige intense gevoel van het verlies van twee kindjes.. Zal ook wel deel hormonen zijn nu.. Maar kan me dan ineens weer zo verdrietig voelen. Had verwacht dat als ik weer zwanger zou zijn dat wel minder zou worden..
Ik was ook aan het werk..! Pfoee en nu moe gelijk weer aan de slag na vier dagen weg.. Lieve bakegirl jeetje wat naar..! Hopelijk gaat het een beetje met je! Ach lieve Naa ook dat verdriet mag er zijn naast de blijdschap!
Goedemorgen! Linky en Elf we duimen voor jullie vandaag. Naa, knuffel voor jou! Verdriet mag er inderdaad zijn. Lijkt me ook best logisch trouwens. Liana hoe gaat het met jou? Eerste menstruatie na de MK. Hier is het na 7 dagen eindelijk weer rustig. Wel veel afscheiding nu?
goedemorgen dames! SUcces Elf en Linky!! Denk aan jullie! Knuffel voor jou Naa, logisch toch dat je soms nog verdrietig bent, dat zijn toch ook jouw frummeltjes! Butterfly, mooi is dat weer achter de rug, op naar het ei-zoek-festijn Ik heb vanochtend 1,5 uur gedaan om op mn werk te komen (normaal 25 min), eerst flink krabben (terwijl de buurman in z'n auto met voorruitverwarming stapt en direct wegrijdt..grrr..) en dan nog eens in de file. Kom ik hier begint meteen mn begeleider te zeiken. En ik voel me beetje down door die pillen. Fijne combi dus Zo'n voorgevoel dat dit niet mijn dag wordt Dus ik zou zeggen: kom maar op met goede echo's/metingen/ei-berichten enzo
Spannend vandaag ik ga heel hard duimen voor mooie echos! Sun, knuf! Heel herkenbaar, ik had vorige week zon dag morgen is het vast weer wat beter. Hier, toch overstag gegaan en testjes besteld komen vandaag binnen als het goed is! Dan gelijk testen want gezien de (werk)drukte/moeheid is een beetje gerichte us-time wel handig deze maand hihi Fijne dag meiden!
Morgen dames, Succes linky en elf. Naa, knuf voor jou. Is totaal niet raar dat je er af en toe verdrietig van word. Succes vandaag sun, hoop dat ondanks je rot start vandaag je, dag toch wat beter verloopt. Werkse meiden, ik ga zo naar mijn gesprek met de praktijk ondersteuner van de ha,
Nu gaat het wel weer. ml was ook echt enorm boos. Alles opruimen uit zicht. Daantjuh mooie buikje hoor. Naa dikke knuffel