Fijn Elf! Zwaaide hij/zij nog naar je wel fijn dat je nog even onder controle bent en idd....fooottooo!
Mooi! * Doet dansende banaan * En op naar een knallend het jaar uit december! Kom maar op met die positieve zwangerschapstesten.
Dankjewel allemaal!! Beetje kort van stof want heb overleg en bijscholing nu. Foto komt morgen lieve dames
Elf wat fijn!!!! Ben benieuwd naar de foto Ik ga offline, vanavond huis vol eters. Ben ook weer begonnen met ovu-testen vandaag, verwacht mn ei ergens de komende dagen. Ik hoop echt zo dat het deze ronde raak is
Ja het voelt vooral onverzorgd. Het jeukt ook dus ik zit er de hele dag aan Dag verliep rustig, en die van jou?
Dat gedoe met de belastingdienst is gelukkig opgelost! De kvk heeft me niet goed ingeschreven (ik ben nog maar een jaar zelfstandig). En nu besta ik niet volledig in het systeem. De naheffing was ook niet op inkomsten gebaseerd, maar op een gemiddelde, omdat ze mijn gegevens niet konden terugvinden, omdat die niet bestonden. Heel verhaal, nogal ingewikkeld, maar er komt iig een boekhouder alles voor me oplossen. En de naheffing gaat lekker niet door! Nog een opluchting vandaag!
Joehoe, dat scheelt! En fijn ook dat iemand anders t komt oplossen, al die regels zijn super ingewikkeld volgend mij! Je bent een mooie tegenhanger van mij vandaag
Wat een goed nieuws Elf en Linky, heel blij voor jullie!! Voel me al een tijdje enorm futloos/down en reageer daarom weinig hier. Ik lees en leef wel alles mee hoor, maar reageren lukt me niet altijd
Gelukkig maar, vond het al zo vreemd. Nog meer goed nieuws dus vandaag, deze dag kan voor jullie niet meer stuk
En nog een ding, ik moet bijna huilen van geluk! Mijn vriend komt thuis van de gemeenteraad bijeenkomst, wat hij erbij doet zonder verdiensten en er schijnt vanaf 1 januari iemand op te stappen, nu komt er een plaats in de fractie vrij en hij is de volgende op de lijst! Oftewel: mijn vriend heeft eindelijk een betaalde baan! Oh ik wens jullie ook zulke dagen toe!