*heeft even wifi en even komen kijken ivm echo's* Gefeliciteerd Elf en Linky!!! Verder bijna niks gelezen maar las krabber.. Hmm tis hier 26 graden (sorry..) Ik ben er weer van tussen, kwam even snel spieken
Lekker lianne! Geniet er van.. Hier ook wat stiller.. Zit even niet zo lekker in m'n velletje😞 Lees wel alles mee hoor lieve meiden!
OW wat fijn! Gefeliciteerd! En gelukkig is dat gedoe met de belastingdienst opgelost. @ mamayo en mandy ik hoop dat jullie je snel beter voelen. Oh sun wat een dag had jij vandaag zeg, is het nog een beetje goed gekomen met je bank? Wat moonlight al zei, zou inderdaad ff contact opnemen met je verzekering. Wie weet hebben ze een fout gemaakt hope so. Ik moet nu 4 december voor een echo. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant dus over twee weken moet ik die weer op laten meten, mocht hij dan nog aan de hoge kant zijn. Dan wil ze me pas doorverwijzen naar de gyn.
Wat super fijn lieve elf! De rest lees ik morgen. Hele avond wezen klussen ( ) in het nieuwe huis. Dus ben gesloopt nu... Truste!
Nice! Nou moet ik deze quote gaan googlen want ik weet gewoon zeker dat het uit een liedje komt maar welke? Het voelt Will I Am-achtig aan ik ga op zoek
Lianne, grrrr mijn krabber brak vanmorgen in twee ook handig. Veel plezier nog! Linky, twee keer goed nieuws vandaag, wat reuze fijn! Gefeliciteerd! Mandy en Sun: knuf Missjuul, 4 december is al bijna
Linky, wat een goede berichten allemaal van jouw kant. Super! Lianne, wrijf het er nog maar even in.... Maarre, veel plezier nog daar! Mandy en Mamayo, dikke knuff voor jullie. Zou het in de lucht zitten? Ik voel me de laatste dagen ook niet zo goed. Begin net spontaan te janken. Het moet niet gekker worden.
It's Britney b*tch Jeetje Sun wat een dag! Moest toch wel erg lachen om hoe je het allemaal beschrijft Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter! Mini-elf heeft niet gezwaaid hoor; heeft nog helemaal geen armen/handjes Lianne, genieten!! Missjuul, wat vervelend van je bloeddruk. Zullen we een klein beetje uitwisselen? Mijn bloeddruk is namelijk erg laag... Linky, wat een fijne berichten! Top! En verder ben ik het even kwijt.... Ik heb medicatie meegekregen tegen de misselijkheid, zodat ik in elk geval niet al te veel last heb op mn werk Ben benieuwd of het iets doet!
Hier een wazige foto van onze mini-elf. Is ongeveer 8mm groot (komt overeen met ongeveer 6w5d) --> ik pas mn banner wel aan na de termijnecho
Mijn dag kan alleen maar beter worden dan gisteren, zeker met zo'n mooie echo als start Elke keer ben ik weer ontroerd, blijft zo bijzonder! Hopen dat de medicatie tegen de misselijkheid wat helpt, ook al is t misschien een goed teken het is zo'n rot gevoel. Mandy: knuff voor jou, voel je je niet zo lekker ivm zwangerschapsgedoe (bij gebrek aan beter woord) of door andere dingen? Mamayo, vervelend dat jij je ook zo rot voelt, is je therapie al gestart? Hoop dat je je snel beter voelt, ook knuff voor jou. Lianne, het is je gegund hoor die zonnestralen, ik neem genoegen met mijn avatar En Linky, wat een topdag gisteren!!! Ik krijg vanmiddag prikinstructies, gaan ze me leren hoe ik een naald in mezelf mag raggen, joepie
Wauw Elf, wat mooi dat het allemaal goed gaat! Nu de misselijkheid nog bevechten.. Ik zou als ik jou was de datum in je banner eerst laten staan, op dit termijn kunnen ze nog niet zoveel zeggen over hoe ver je bent afhankelijk van de lengte, het kan zo zijn dat je bij de termijnecho weer naar voren wordt gezet. (daarom had ik mijn banner verwijderd, zal er weer een toevoegen). Bij mij heeft de datum gevarieerd van 1 juni tot 10 juni en uiteindelijk ben ik weer op mijn eigen berekening van 6 juni uitgekomen. Sun sterkte vandaag met de naalden, kun je daar een beetje tegen?
Yeeh, mooie mini Elf! Fijn dat je medicatie hebt gekregen tegen de misselijkheid, nu hopen dat het helpt. Linky, mooie banner! Sun, hopelijk valt het prikken mee. Ik ben op zich niet bang voor naalden, zou ook niet handig zijn als bloeddonor. Maar bij mezelf moeten prikken lijkt me toch wel eng.
Linky, je banner aaahhh een beebje dat over een heleboel weken wordt gedropt! schattig!! En naalden zijn niet mijn beste vrienden, maar denk dat het wel gaat lukken
Wat een mooie echo elf. En die medicatie tegen misselijkheid helpt wel wat hoor. Heb je Emesafene gekregen? Ik heb even een shit dag vandaag, nacht bestond uit spugen, keelpijn en verhoging. Veel te weinig geslapen, waardoor ik nog meer moet spugen. En nu mijzelf naar mijn werk gesleept omdat er geen vervanging is en ik weet werkelijk waar niet wat ik hier doe...