Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :D:D Waar zijn die smileys met tranen van het lachen?

Fijn, ben ook benieuwd naar de uitslag van de inwendige echo aanstaande maandag.

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik ben ook héél benieuwd. Ben allang blij dat ik een echo krijg, gewoon zeker weten dat het 100% goed zit daarbinnen en er niets in de weg zit voor een zwangerschap :)

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Fijn itakepictures, dat je nog een echo krijgt. Geeft altijd wat meer zekerheid.

Ik ben vandaag gepromoveerd tot senior :D

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Whahahha, wat een humor weer hier! :D I love it! ;)

Itakepictures, wat super fijn dat je nog een echo krijgt. Heeft mij ook echt wel rust gegeven zeker te weten dat alles van binnen er goed uitziet.

Linky, Jeeej senior member *dansende banaan*

Dames, mijn geheugen is echt een zeef momenteel ;) Zwangerschapsdementie kan het niet zijn :p
    Morgen avond vieren we Sinterklaas met alle jeugd van de korfbal, een activiteit die de commissie waar ik in zit organiseert. Leuk detail: mijn schoonpa is Sinterklaas. Ik ben degene die de boel rondom het organiseren in de gaten houdt en dergelijke. Ben dus eindverantwoordelijk voor deze activiteit. Gisteren avond hebben we het hele clubhuis al versierd en een aantal dingen afgesproken die ik nu alweer vergeten ben :$ Ik weer achter iedereen aan appen wat die afspraken ook alweer waren. Echt, als mijn kont niet vastzat :p

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Haha het duurde even voor ik instant baby poeder door had 😂😂😂

Afspraak gyn was goed .. Niks vreemds gezien.. Eisprong net gehad.. Gelukkig nog met onze laatste energie van de afgelopen tijd op tijd actie ondernomen en nu op t wachtbankhe.. Hopelijk niet weer n kort cyclus met twee weken ongi 😳

6. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Haat aan typen op iPhone.. Heel verhaal weg grrrr

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh men.. wat heb ik gister toch allemaal gemist :$:D

Hommel, fijn dat alles ok was!
    Hoop dat de loungebank lekker zit ;)

Hier alles ok. Klachten nog volop aanwezig maar ga er niet meer over klagen :)

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Veel plezier Liana met het Sinterklaasfeest!!

Heb vanavond een etentje en daarna begint een heerlijk relaxed weekend. Nu al zin in!! :)

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,
    Avondje afwezig (lees: grieperig en belachelijk vroeg naar bed) en nog niet eens 1 pagina terug te lezen :D Gaat t wel goed hier?? :(

Liana, veel plezier met je avond vanavond, sinterklaas blijft leuk!
    HOmmel, hoop voor je dat t een loungebank blijft :)
    Elf, gezellig lekker uit eten! Gaan jullie met zn drietjes? ;)

Hier ook op een wachtbankje, maar das zeker weten wachten op een ongi...dus er is niet zoveel aan op dat bankje ;). Kan 2 dagen tot 2 weken duren, lekker vaag dus.
    Verder gisteren en vandaag erg misselijk, krijg amper een hap weg. Stomme is dat het heeeeeeel waarschijnlijk gewoon komt omdat ik gisteren wat grieperig was (beetje rillerig, overal spierpijn en zo'n gevoel v algehele malaise (zoals dat zo mooi heet)), maar toch denk je dan even...zou t niet....gyn zag tenslotte een ei. Geen idee hoe groot enzo en dan nog, stel dat ie gesprongen is dan voel je echt nog niet zoveel klachten na een week. STOM! Dat wordt nog wat straks met het 'echte' werk, begin jullie nu ook beter te snappen :)

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hommel, wat fijn dat alles goed was! Spannend weer, het wachtbankje.

Elf, je mag best klagen over kwaaltjes hoor. En ja, je hebt behoorlijk wat gemist gisteren met bevoorr(z)aad en baby poeder. Ik heb me kapot gelachen. :D
    Fijn dat je een relaxt weekend gaat hebben!

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Das zeker geen leuk wachtbankje. Hopen dat het van korte duur zal zijn en dat je ongi snel komt!
    Hoop dat je je nu weer beter voelt. Snap je gedachten erover hoor. Ookal weet je dat een zwangerschap onwaarschijnlijk is, toch ga je eraan denken.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Aan de ene kant een snertbankje, Sun, maar aan de andere kant wel weer actie! Hoop toch dat je snel weer van dat bankje af mag... ;)

Kom net terug van een controle bij de vk. Hartje geluisterd en in de verte gehoord. Mijn eigen bloedvaten zaten nog te veel in de weg. Bloeddruk ietsje hoger dan gemiddeld maar nog niet schokkend ofzo. Kwam vast door het rennen (was bijna te laat). Maar toen kreeg ik de bloeduitslagen en compleet verrast, ik dacht altijd bloedgroep A+ te hebben, maar het is A+/-. Iets met rhesus C. Ik heb zelfs bloed gegeven een paar jaar geleden, dus vreemd dat dat niet opgevallen is! Heb er niet veel verstand van, maar het komt er op neer dat ik in week 27 opnieuw moet prikken om te kijken of er antistoffen zijn tegen het bloed van het kindje.
    Iemand hier ooit van gehoord?

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#4713 XmoonlightX, 28 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2014
    Ja als jij negatief hebt en je kindje positief , kan je kindje de rhesusziekte krijgen wat gevaarlijk is. Om dat simpel te voorkomen moet je idd bloedprikken en krijg je een injectie voor en na de bevalling..
    Duidelijke uitleg via de link :D
    De rhesusfactor | Sanquin Bloedvoorziening

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Thanks!
    Oh wacht... Dat gaat over rhesus D, die is positief, ik heb een negatieve rhesus C. Is iets anders.. Ff Googelen

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, das inderdaad ook gek dat dat nooit eerder opgevallen is! Als ik t zo lees op internet (was ook wel benieuwd, wist niet dat er rhesus C en D bestonden) is t eenvoudig te voorkomen. Maar kan me voorstellen dat je toch even schrikt als vk over antistoffen tegen het kindje begint... misschien ging daar je bloeddruk van omhoog? ;) Wel weer fijn om een hartje te zien en horen :)

16. XmoonlightX

Ohh voor rhesus c is er geen injectie

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Gelukkig is die minder gevaarlijk

18. XmoonlightX

19. Logan

Logan Niet meer actief

Inderdaad die resusfactor. Krijg je een spuit voor dacht ik. :)

20. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Daar hadden ze t bij mij ook nog over voor die curettage, maar was niet nodig ofzo omdat ik A+ ben.

Deel Deze Pagina