Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Welkom terug lianne!!

Sun.. Pfff zenuwslopend.. Nu weer wachten op een menstruatie.. Moet je voor je die medicijnen neemt niet voor de zekerheid ook n zw schaps test doen? Vroeg het md nog af

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Logan, duim zo hard voor je! En voor beide testmomenten is wel iets te zeggen, doe waar jij je het beste bij voelt ;)

Elf, hartstikke zen hoor op deze bank. Early days+ veel afleiding :)
    Hoe is het met jou? Red je het met/ zonder medicatie?

Naa, al beter en minder misselijk?

Lianne, welkom terug, we hebben je dory uitspraken gemist ;)
    Ijsvrij is idd heel fijn! Zag dat ze hier morgen een temp rond het vriespunt voorspellen...

Bloempje, ik zie niet veel maar ben ook heel slecht in turen vrees ik :)

Sun, ben je de menstruatie al aan het "opwekken"? Of moet je hem nog gewoon afwachten?

3. Hommel82

Cosy.. Mijn onderschrift klopt niet.. Maar wij lopen volgens mij gelijk op 😄 afgelopen di mijn eisprong gehad.. Kunnen we elkaar steunen!

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij normaal gesproken wel idd, maar ik heb temp bijgehouden en weet dus vrij zeker dat er geen ei is geweest. Er is voordat ik begon met de medicijnen wel bloed geprikt en een inwendige echo gemaakt, dus als ik zwanger was had ik t wel geweten ;)

@cosy, heb kuurtje Provera gehad om t op te wekken (aangezien ik geen eisprong heb kan ik lang wachten tot een eigen menstruatie ;)). Afgelopen woe laatste gehad en nu wachten...

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ohhh gezellig, maar jij bent denk ik ietsjes verder :) ik had woensdag een positieve ovutest!

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hihi dacht ik al, omdat die uitblijvende menstruatie en eisprong de reden voor het bezoekje aan horkie waren (of zit ik nu helemaal fout :))
    Als je woensdag de laatste dosis had tot wanneer moet je nu dan wachten?

7. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa lianne voel me goed hoor :) de standaard dingetjes krampjes/weeïg/zere borsten.. vandaag voor het eerst echt moe.. Dus ga nu lekker men bed in :) vrijdag mag ik lekker op vakantie heerlijk!! :D

8. Logan

Logan Niet meer actief

Net gedoucht en ik had dus zo'n hard witgelig stukje op mijn tepel. Afgelopen zomer begon ik ineens melk te lekken dus er zit al iets denk ik dan. Krijg je toch weer hoop van.
    En even een vraagje aan de zwangere dames, (en de rest trouwens ook) ik heb sinds eergisteren een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Als ik me uitrek en iets naar achter buig zeg maar, staat het helemaal strak. Zegt jullie het iets? Ik ken het niet maar mijn referenties zijn ook niet echt betrouwbaar natuurlijk.
    Man zegt dat ik prikkelbaarder ben als normaal, hij heeft een goed gevoel. Ik ga maar met die flow mee.

Dat heb ik dus ook. Ik ga van mijn borsten uit, die voelde ik bij de bbz zo duidelijk en dat wil ik dan weer. Zo typisch, terwijl ik die toen pas kreeg bij 5 weken ofzo. Hcg steeg gien behoorlijk dus anders zou ik ze dus later krijgen... Denk ik dan. Thanks meis.

Hmm dat geeft de burger moed. Ik had net wel een wit hard puntje op m'n tepel... Afgelopen zomer begon ik ineens melk te lekken dus ergens heb ik schijnbaar al iets zitten.

Ja ik zit echt ff te twijfelen. Maar ik zie het morgen wel als ik wakker wordt meestal besluit ik spontaan te testen. Wanneer heb je NOD?:)

Wat fijn dat je zo uitgerust bent! Vakantie doet een mens goed he :). Ik hoop dat je in je dromen toekomst ziet hihi. We zullen zien deze week. Jij succes op het wachtbankje.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik heb overigens nooit bewezen over Jomanda-capaciteiten te beschikken maar goed wie weet :)

@kwaaltjes: pff ik let er maar niet meer op. Bij mij zegt het niks..

10. Logan

Logan Niet meer actief

Eens moet de eerste keer zijn :D

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Welkom terug lianne :)

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Woehahah! :)

over testen gesproken: ik ga denk ik volgende ronde toch maar weer de ovu-testen uit de kast trekken. had eigenlijk besloten ze niet meer te gebruiken maar is toch ook wel fijn om je ei 'te weten'. jajaja daar gaan m'n principes :D

Deze ronde is wel prima zo, op vakantie lukt het sowieso om genoeg te klussen :p en zie het dan maar als een mooi-als-het-lukt-maar-anders-jammer-ronde.

laat t denk ik maar even afhangen hoe dicht deze cyclus qua duur in de buurt van de vorige komt ;)

13. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Kwaaltjes, ik vind het ook lastig daar iets zinnigs van te zeggen. Ik was volgens mij in de 3e cyclus na mn miskraam ontzettend moe, misselijk en kon niet meer op mijn buik slapen van de zere borsten, en dat was toen ook niks.Toen ik zwanger was had ik ook niet enorme kwaaltjes volgens mij, behalve dat alle tekenen dat mn menstruatie er aan kwam (slechte huid, vreetbui, kramp etc) weg gingen en ik 'voelde' dat er iets meer aan de hand was. Ik hoop voor je dat het wel iets is Logan!

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

dank! hoe is het met jou? voel je je alweer wat beter? dacht iets gelezen te hebben dat je beetje in een dip zat :(

15. Hommel82

Ja lieve mandy.. Hoe gaat het?

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik blijf een beetje in een dip zitten. Voel me veel somber en verdrietig. Geef er niet aan toe, blijf lekker mijn dingen doen, maar dat nare zware gevoel sucks. Is vervelend, hopelijk wordt het snel weer minder.

@kwaaltjes: ik had bij beide zwangerschappen niet veel last van kwaaltjes. De eerste keer heel veel honger, maagzuur en moe zijn. Dat was het enige. En bij de tweede zwangerschap was ik alleen wat moe. Kwaaltjes zeggen in mijn geval dus ook niks. Of misschien ook wel en zijn de weinige kwaaltjes de reden dat het allebei keren mis is gegaan.

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    He balen Liana :(. goed om er niet teveel in te blijven hangen, maar aan de andere kant gaat t misschien ook wel eerder over als je er zo nu en dan wel aan toe geeft? Knuff

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik denk het wel, maar weet even niet zo goed hoe ik eraan toe moet geven. Heb van die dagen dat het er allemaal niet uit wil komen.

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik weet nog niet of ik het wil weten en als we het wel weten dan houden we het denk ik geheim... Tenminste als me dat lukt haha

20. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lianne, welcome back! Fijn dat je heerlijke vakantie hebt gehad en weer lekker opgeladen bent.

@ mamayo, wat verdrietig van jullie kat.

@ logan ik hoop dat, je wit gelige tepel en lianne,s droom een voorbode is.

Balen Eg dat je, je zo blijft voelen. Dat zware gevoel is zo k*t. Ik hoop echt dat je, je snel beter voelt. Dikke knuf voor jou.

Deel Deze Pagina