Succes vandaag Sun! Even aan jezelf denken Ik vanmorgen naar gyn geweest, vertelde ik van de testen die zo raar deden. Zei ze zullen we maar even echo maken om te kijken of je niet iets van restjes hebt of mogelijk nieuwe miskraam *slik* Maar gelukkig zag alles er keurig uit, zoals het hoort als je menstrueert en er staan alweer prachtige eitjes klaar voor de volgende ovulatie. En knipoog, succes en ik hoop je niet meer terug te zien kreeg ik mee Toch wel even fijn dat alles in het lichaam weer goed werkt.
Het komt goed Puk!! Idd niet te veel stressen!! Dat is helemaal niet goed voor je!! Voor een ander zeggen is altijd zo lekker makkelijk... Zelf vind ik het ook nog al lastig.. Daarom probeer ik ook niet te veel met ovu testen en temperaturen bezig te zijn, dan maak ik mezelf helemaal gek....
Dat is toch wel fijn om te lezen!! Gelukkig maar!!! Dus op naar de volgende ronde!! Gaat helemaal goed komen!!
och Linky... ik snap het helemaal... je houd je hart vast en bloed wil je gewoon niet zien tijdens een zwangerschap.. gewoon vaak aan de bel trekken en laten kijken.. maar onthoud.. je kan er gewoon helemaal niks aan doen... wat gebeurd gebeurd.. dus mijn advies.. iets wat ik zelf niet heb gedaan tijdens mijn zwschap die eindigde in de miskraam.. vertrouwen hebben. Hoe dan ook.. verdiend die kleine nu al jou vertrouwen en steun toch! We leven met je mee
Bah, niet leuk!! Krijg je nou extra echo's om te monitoren? Heel herkenbaar! Ik merk ook dat je eigenlijk gewoon NU weer zwanger wil zijn maar heb ook het idee dat dat niet helpt.. voor de MA was ik de 1e 2 rondes heel erg ermee bezig, de 3e niet zo en toen was het raak. Ik heb mezelf gisteren ook weer streng toegesproken, het leidt gewoon nergens toe. Het komt wanneer het komt en met een beetje slim klussen hoop ik dat het goed komt (probeer zo lang mogelijk niet met ovu-testen of tempen te werken). Ik zat de hele week te stressen over mijn ei en het is of geweest of het komt nog je doet er niks aan.. maar veel gezellig maken en als ik 1 nov niet ongesteld ben ga ik testen @Sun, rustig aan he! Hoop dat het gisteravond oke was (en niet de vervelende uit het groepje alleen maar aan het woord was). Knuffel!
Snap je helemaal meid! Houd vertrouwen, heel veel vertrouwen en liefde voor dat kleintje. Denk zoveel als je kunt aan de kleine in je buik en praat tegen hem/haar. Net als hommel deed ik dat ook niet tijdens onzekere periode van MA. Ik duim voor jullie hoor, dat je kleine beebje heerlijk warm en veilig in je buik blijft zitten. En als je je erg zorgen maakt gewoon om nog een echo vragen. Knuff!
Wat fijn dat er een echo is gemaakt en alles er keurig uit zag! Opluchting lijkt me? Lieve Linky, wat vervelend dat je nog steeds bloed verliest. Dat is niet leuk. Hopelijk betekent het niets voor het vruchtje dat er nog zit. Wanneer mag je weer voor een volgende echo?
Zeker opluchting! Merk wel dat lichaam echt nog grote schoonmaak aan het houden is. Echt heftiger dan normale menstruaties.
Apart dat het zo verschilt per persoon. Bij mij was het 3 dagen en zeer minimaal. Ik werd er helemaal onzeker van maar het schijnt dat het zowel lichter als heftiger kan zijn.
Thanx meiden voor de steun.. even snel een berichtje tussendoor voor ik er weer tussenuit piep.. Linky, blijft zo moeilijk snap je onzekerheid! We duimen hier met z'n allen op een plakkerd. Ik zou ook zeker om een extra echo vragen als je je zorgen maakt! En ondanks de mogelijke complicaties en narigheid, vind ik een hartvormige bm ook wel heel mooi klinken. Waar kan een beebje beter groeien dan in een hartvormig huisje Die vrouw zonder uit-knop hield zich gisteren iets meer in, hoewel ze wel bleef benadrukken hoeveel stappen ze al gezet had. Ze had tenslotte ook al 'de psycholoog gedaan'. Ik moest even op mn tong bijten als psycholoog zijnde.. En gisteren ovu testjes weg (nou ja onderin een verhuisdoos) gemikt. Ben er nu klaar mee. Na de verhuizing bel ik de gyn voor een afspraak voor begin dec en tot die tijd zien we t wel. Stom gestress erom heb ik geen zin meer in. En die maand langer wachten maakt dan ook niet meer uit! Zo, super-sun in actie
Hoi Dames, Bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed. Vanmiddag een testje gedaan en die was voor mijn idee positief. Kom ik thuis om hem in de lade te leggen, blijkt hij nog maar iets donkerder dan gisteren, maar nog niet vol te zijn. Ondertussen manlief al een app-je gestuurd dat mijn eisprong vandaag is, dat ik niks van hem verwacht vanwege zijn vermoeidheid en dat we het volgende maand wel weer zien. Haha... Ben benieuwd hoe die zich gedraagd. Als er een vrij partij komt vindt ik het prima, maar niet vindt ik het eigenlijk ook niet erg. Hopelijk is hij morgen positief. Pff... Wil er niet teveel mee bezig zijn. ga nu maar ff snel na de winkel voor vlees.
Als vandaag je ei springt heb je morgenochtend ook nog wel eens kan toch..? Man uitgeslapen, ontbijtje op bed... Een ei blijft ongeveer 24-48 in leven.
Even snel een ego bericht: Ik zal dit weekend weinig aanwezig zijn. Ga een weekendje weg met meiden van de selectie van mijn sport. Erg gezellig! Morgen gaan we mountainbiken, klimmen, bbq-en en stappen. Vanavond en zondag zullen we wel niet al te veel doen. Heb er zin in, maar ben ook ontzettend moe steeds. Dat is wel irritant, maar goed zal het ermee moeten doen. Zal de boel hier een beetje in de gaten houden, zodat ik niet ineens weet ik hoeveel berichten mis, haha. PS Linky Wat slopend zeg, dat je nog steeds bloed verliest! Als je het niet vertrouwt moet je wel aan de bel trekken hoor! Knuffel!
Veel plezier Liana! Ik ben vanaf morgenochtend ook even van de radar. Gezien mijn gebruikelijke telefoon/tablet verslaving ga ik tijdens het weekendje met VL even afkicken
Leuk Liana! Zal het ze opvallen dat je niet drinkt? Of heb je het al verteld? Zo eindelijk weekend... :d Hopelijk kan ik dit weekend het nieuws van gister een beetje verwerken. Fijn weekend allemaal!