Ik kan er ook geen ei in ontdekken. Temp je elke dag op dezelfde tijd? Je hebt best veel open bolletjes namelijk.
Sun, ik heb gewoon gezegd dat ik die troep niet moet. Toen werd er voor mij dubbelfris ingeschonken met dezelfde kleur. @Kwaaltjes: in mijn vorige zwangerschap ook heel weinig en nu heb ik ook al twee dagen het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben. Dat vind ik dus wel eng. Gelukkig voelde ik vannacht wel weer wat krampjes en steken in mijn bm. Blijf het dodelijk spannend vinden of het nu wel goed zit.
Ik wil niemand bang maken maar kwaaltjes zeggen niks. Ik ging kotsmisselijk de ok in voor curretage (vruchtje al 3 weken gestopt) en ik ken mensen die kwaaltjesvrij een gezond kind op de wereled zetten. Het beste is toch proberen er niet teveel op te letten (super moeilijk, dat weet ik..).
Ik voelde bij beide keren niks behalve maagzuur.. alleen de vorige keer erg moe. Ik wil gewoon ineens 12 weken zijn.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > Anne020 - 20 oktober > Blloempje - 21 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober > Jay12 - 30 oktober NOD In November > LianneE - 1 november > Logan - 1 november > Puk2015 - 1 november > Cosy - 4 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november NOD Onbekend > Mamayo > Sun123 > Elf84 > Erikatje ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - 5 juni 2015 - ♂♀? > ButterflyNova - 11 juni 2015 - ♂♀? > Gerindarupsje1 - juni 2015 - ♂♀? > Liana84 - juni 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: *Moonlight, AFSPRAKEN > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Babylove85 - echo - 20 oktober > Elf84 - controle gyn na bbz - 20 oktober > ButterflyNova - echo - 31 oktober > Mandy3 - gynaecoloog - 11 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Ik doe ook nog mee aan moeders voor moeders! Had ze nog niet afgebeld. En mijn echo afspraak bij de gyn 30 oktober staat er ook nog niet in, mag die er ook bij? Vandaag weer een symptoomloze dag (wel vaker gehad). Ben toch liever misselijk denk ik.. Ben wel super chagrijnig :x zeker nu mijn vriend zeurt dat hij overal last van heeft. Dat hoor ik te hebben hoor! Wel spannend twee echo's morgen idd!
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > Anne020 - 20 oktober > Blloempje - 21 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober > Jay12 - 30 oktober NOD In November > LianneE - 1 november > Logan - 1 november > Puk2015 - 1 november > Cosy - 4 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november NOD Onbekend > Mamayo > Sun123 > Elf84 > Erikatje ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - 5 juni 2015 - ♂♀? > ButterflyNova - 11 juni 2015 - ♂♀? > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀? > Liana84 - juni 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky AFSPRAKEN > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Babylove85 - echo - 20 oktober > Elf84 - controle gyn na bbz - 20 oktober > Linky - gynaecoloog - 30 oktober > ButterflyNova - echo - 31 oktober > Gerindarupsje1 - echo - 4 november > Mandy3 - gynaecoloog - 11 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Graag gedaan. Ga straks even kijken naar dat linkje, ben nu druk aan het bakken. Ik heb zo mijn twijfels. Denk dat hij gisteren gesprongen is, had toen menstruatiekrampen.