Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog even een middenindenacht berichtje. Zonet door een harde bons uit mn slaap gerukt. Dochterlief valt nl. steeds uit dr smalle bedje in de stacaravan, tis zonde het kind :(. Ze begint er zelfs al aan te wennen geloof ik. Kwam ze afgelopen nacht nog huilend naar ons toe, nu stapt ze al mopperend zelf weer terug in bed. Heb nu maar het matras van het andere bed ernaast op dr grond gelegd zodat ze wat zachter valt. Als ik dan toch wakker ben kan ik mooi nog even Daantjuh en Babylove veel succes wensen voor de echo morgen. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht en morgen van een hele mooie echo mogen genieten! En Elf succes bij de gynaecoloog natuurlijk!

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames! Daantjuh gaat jou echo nog door vandaag? Babylove, we duimen!

Mamayo, ligt je dochter te rollen in haar slaap?

3. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat grappig, wij hebben bijna op hetzelfde moment een MA gehad ja.. En lopen nu ook (bijna) gelijk!

Succes, en de rest van de dames die vandaag moeten ook! Hopelijk een mooi bewegend plaatje!

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat zal jij moe zijn, 3 week zonder bed...:D

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morge dames,

Vandaag en morgen zal ik jullie verwaarlozen, ivm de markt. Er moet veel gebakken en gedecoreerd worden dus kan weinig tijd hier door brengen.

Heb enorm last van krampjes, geen menstruatiepijn(eisprong). hopelijk een goed voorteken, al verwacht ik er niet veel van. Zou ook wel te mooi zijn om direct de 1ste echte ronde zwanger te zijn.

Nou ik ga de kindjes ophalen bij hun ouders en naar school brengen(ben chauffeur voor moeilijk lerende kinderen).

Vind het fijn bij jullie...;)

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mamayo, wat sneu dat je dochter steeds uit bed stuitert. Goede oplossing dat matras. :)

Succes Puk met je taarten! :)

Ik ben alweer druk aan het oppassen. Straks tussendoor nog even intake bij een nieuwe cliënt van ons. Een collega gaat deze cliënt doen, maar als zij op vakantie gaat over twee weken ga ik bij hem invallen.

Ik heb me toch een pijn aan mijn lichaam, haha. Ben met ATB-en gevallen, dus hele elleboog geschaafd en met het tokkelen is mijn voet dubbel geklapt toen ik tegen het kussen aan klapte. Ben af en toe ook zo'n heerlijke brokkenpiloot ;)

Elf, jij ook succes vandaag bij de gynaecoloog!

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Mamayo: aah... klinkt zielig voor je dochter! Fijne vakantie nog!

Puk succes met de taarten!

Liana, dankje. Zal zo wel iets laten weten. Afspraak is over een uurtje.

Succes met de echo's dames!!
    Hoe gaat t met de rest op het wachtbankje?

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, 26-8 geconstateerd, 29-8 curretage. Je hebt het misschien wel verteld maar heb jij ook curretage gehad of heb je het afgewacht? Heb dan een ronde gewacht dat je nu pas in ronde 1 zit? Mijn cyclus begrijp ik ook nog niet veel van hoor (zag jouw berichtjes met ovu-testen), ik gebruik geen hulpmiddelen en voor de MA kon ik heel goed mijn ei spotten en nu ben ik er echt onzeker over :(

Mamayo: t arme kind, hopelijk niet teveel blauwe plekken.
    Liana: haha, ik kan je de hand schudden, ik ben ook echt een mega brokkenpiloot en dat van dat tokkelen zou me ook kunnen overkomen ;)
    Elf: veel succes!!
    Babylove: jij ook!! ik zal duimen (daantjuh voor jou ook maar ik weet niet of je vandaag nog gaat?)

Het gaat goed hier op het wachtbankje, enige stresspuntje op dit moment is dat ik niet precies weet ik hoelang ik er al zit :D

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ach arm deerntje.. rolt ze veel?

10. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha :D

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Blloempje, nog getest :D
    Anne, hoe is het met jou?

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ben ook benieuwd hoe het met de meiden met de naderende nod's gaat!

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Paaseieren kletsclubje!
    Het actieve-kletsers-lijstje♡

NOD In Oktober

> Anne020 - 20 oktober
    > Blloempje - 21 oktober
    > Wensje88 - 23 oktober
    > Mandy3 - 28 oktober
    > Jay12 - 30 oktober

NOD In November

> LianneE - 1 november
    > Logan - 1 november
    > Puk2015 - 1 november
    > Cosy - 4 november
    > Hommel82 - 12 november
    > Naa - 13 november
    > Bakegirl - 16 november

NOD Onbekend

> Mamayo
    > Sun123
    > Elf84
    > Erikatje

♡ ZWANGER ♡

♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀?
    ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins!
    ♡ > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀?
    > Babylove 85 - 5 juni 2015 - ♂♀?
    > ButterflyNova - 11 juni 2015 - ♂♀?
    > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀?
    > Liana84 - 26 juni 2015 - ♂♀?

Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky

AFSPRAKEN

> Daantjuh85 - echo - 20 oktober
    > Babylove85 - echo - 20 oktober
    > Elf84 - controle gyn na bbz - 20 oktober
    > Linky - gynaecoloog - 30 oktober
    > ButterflyNova - echo - 31 oktober
    > Gerindarupsje1 - echo - 4 november
    > Mandy3 - gynaecoloog - 11 november
    > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november
    > Logan - gynaecoloog - begin december

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
    Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Oo ja Anne en Blloempje! Ben benieuwd :)

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier alles goed!
    Baarmoederslijmvlies is weer mooi dik en follikel van 21mm (dat betekent ei op springen :D of al gesprongen). Ook foto's gezien van de ingreep. Eileider stond echt op knappen zeg... was namelijk 3-4cm. Toch wel een beetje geluk gehad ;) want met een inwendige bloeding zou het toch wel wat ernstiger zijn allemaal.
    Over 3 weken moet ik nog een bloedonderzoekje ivm de mola (protocol om restweefsel uit te sluiten). En de gyn hoopte dat de waarde eigenlijk alweer mooi hoog zou zijn vanwege een nieuwe zwangerschap. Dat hopen wij natuurlijk ook!

Mijn NOD mag dus op 3 november

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hee wat fijn Elf!! Foto's van de ingreep? Jikes.. dapper hoor dat je daar naar hebt gekeken!! En heel fijn dat je er op tijd bij was, had je eigenlijk pijn/klachten?

Fijn dat je een NOD hebt, gezellig zo op de eerste dagen van November ;) Het is sowieso druk op het bankje, Puk, Logan, Elf, Cosy en ik :D

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat een goed nieuws Elf! :)

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Heel goed nieuws elf! Super!

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Yay! gefeliciteerd met je ei! ik hoop met jullie mee natuurlijk :) zullen we anders gewoon samen positief testen deze maand?

Ik zit er nog niet helemaal op denk ik :) heb niet zo goed op mijn ei gelet maar zal vast een dezer dagen komen en dan kom ik erbij zitten hoor!
    Had vandaag een bijna positieve test maar heb afgelopen weekend niet getest, dus het kan dat ik nu net voor of na de piek zit. Morgen zal de test het uitwijzen ;)

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja ze maken tijdens de ingreep ook foto's. Ik vond het juist fijn om te zien. Ben een beetje raar geloof ik met deze dingen; bij de curettage wilde ik ook per se wakker zijn (heb een ruggenprik gehad). Denk dat mijn beroepsdeformatie erg ver gaat :p En daarnaast ben ik een control freak..haha
    Ik had helemaal geen klachten. Vond ik ook bijzonder toen ik die eileider zag.

Heel gezellig die drukke dagen. Alleen wachten op je NOD is ook saai ;)

Deel Deze Pagina