Na mijn mk kon ik helemaal niet meer lopen omdat ik de hele nacht op de wc had zitten persen om alles eruit te krijgen... Misschien maar een kussentje op mijn wc bril maken haha
Blloempje gefeliciteerd! Ziet er mooi uit, op voor de knaller! Wensje, kan t niet een innestelingsdip zijn met je temp? Had ik bij mn zwangerschap ook op 8dpo geloof ik? En wie is hier vd zwangeren t meest besmettelijk? Dan spring ik nu in de auto Iemand bij mij op t ei-zoek-bankje? Voel me btje eenzzaam daar Hier heb ik t opgegeven met de ovu testen en is t aftellen tot december. Tot die tijd zien we t wel, hopelijk geeft dat wat rust. Hoewel, als ik die blijde berichten hoor wakkert dat het verlangen wel aan zeg. Ik word echt oprecht blij vd positieve berichten hoor, maar ik kan de laatste dagen alleen maar huilen
Even snel een berichtje tussendoor Anne, wat balen dat je ongesteld bent geworden Blloempje, op de laatste zie ik ook een streepje, gefeliciteerd! Logan, ik wil zeker weer meedoen met mvm hoor. Neem eind van de wk denk ik ff contact op. Wanneer moet je een knaltest hebben? Ik heb hier nog geen knaltest gehad. Maakt me best onzeker. Morgen ochtend maar ff testen. Andere twee testen waren middag of avond met vrij lichte urine. Hoop dat het daaraan ligt.
Gefeliciteerd Bloempje, nu zie ik em ook hoor!!! Anne, wat balen ! Ik heb geen idee Liana, maar hcg gehalte is ook heel verschillend bij de een of de ander. Elf, wat fijn dat alles er zo goed uitzag. Zou wel super zijn als je bij de volgende controle weer zwanger bent!!! Ja ik, Sun! Ben alleen niet met testen in de weer, omdat ik toch geen idee heb. Zit tegelijk op het ei- en het NOD-wachtbankje eigenlijk, op allebei met 1 bil zeg maar , telt dat ook 😉?
Niet te druk over maken!! Het duurt vaak wel even. Je zit nog geen week na NOD toch? Vorige keer had ik op mn NOD nog een leesbril nodig Wanneer heb je voor het laatst getest?
Afgelopen vrijdag was mijn nod. Net getest met middagurine. Was wel lichtgele pies, maar dacht dat dat na nod niet zoveel meer uitmaakte.
Foto? Je zit dus nu op NOD + 3? Ik had vorige keer op NOD echt een dikke tuurstreep, lichter dan die van jou (op een etos-test) en de eerst volgende keer was 1 week en 3 dagen later, die knalde wel echt. Was op vakantie nl (en kon nergens een test vinden ).
Probeer je niet te druk te maken meid! Sommige hebben nu eenmaal sneller knaltesten dan andere! Snap je wel hoor.. Na zo'n mk is het gewoon zo onzeker de eerste periode. Maar om je gerust te stellen. Bij mijn zoontje had ik 3 dagen na nod een heel heel licht streepje met een vroege test. En pas 1,5 week na nod een knaltest. @bloempje: jaa super! Echt een duidelijk roze streepje! @anne: rot zeg toch ongesteld geworden @wachtbankje: hoop dat er nog wat positieve testjes aankomen, zijn nu toch al aardig wat zwangere onder ons Hopelijk straks nog mooie echo berichten, moest jij ook daantjuh? @mamayo: echt eng zeg zo uit bed rollen, maffe kids! Hoe oud is je kindje?
Ik moet jullie beter bijhouden hoor, 4 pagina's terug moeten lezen! @elf: goed te horen dat alles er goed uit zag!
Lieve Liana, je had een CB test met 1-2 zwanger toch? Niet zo focussen op streepjes die wel of niet zichtbaar genoeg zijn schat. Je bent zwanger!!
Mee eens!! Een streep is een streep! Mamayo postte hier al eens zo'n overzicht met HCG waardes en wat voor verschil daar tussen bestaat. Testen het raam uit (of achter slot en grendel, of laat je vriend ze verstoppen, vraag een gebiedsverbod aan voor de kruidvat ) en denk positief. Even een ego berichtje: steken in mn liezen. Zit me nu af te vragen of ik nu pas m'n eisprong krijg (lijkt me niet...en ik hoop het toch echt niet :S). Je hoort wel eens over innesteling voelen maar daar geloof ik niet echt in. Bleh ik haat het, dat ik dan overal zo op let
Stom he dat dan overal op let! Je kan helaas niet anders dan wachten Merk jij niks aan slijm enzo? Dat je dan weet dat je vruchtbaar bent?
Jep, ik was heel goed in slijm-spotten al moet ik zeggen dat het ook niet elke ronde even duidelijk is/was. De keer dat ik zwanger raakte heb ik ook niet echt vruchtbaar slijm gespot en nu na de MA ook niet echt meer. Wel de echte ei-pijn, die had ik ook toen ik zwanger raakte en die heb ik nu vorige week ma/di gehad. Dus ik denk voor nu dat m'n ei op maandag (of dinsdag) vorige week is geweest en ik nu dus ongeveer op 7 DPO zit. Ik ga als ik eenmaal op het wachtbankje zit ook altijd zitten stressen of ik wel op de juiste momenten heb geklust, terwijl je er dan allemaal niks meer aan hebt.. zucht
Wij hebben 28-8 een echo gehad en die was niet goed, toen direct door na de gynaecoloog en heb ik weer medicatie meegekregen en rond middernacht begon de boel los te komen. Momenteel heb ik last van een zeurderig gevoel onderin mijn buik, t.h.v. mijn baarmoeder. Eerlijk, het voelt precies zo als toen ik zwanger was. En nog eerlijker?! Ben als de dood om weer zwanger te worden, zo bang dat het nu weer mis gaat, ondanks dat we zo graag willen.. Nou ik ga de kinderen weer ophalen en lees vanavond laat weer bij, want daarna gaat het hier echt los. Moet nog appeltaarten, bosbes cake en koek, bokkenpoten en cupcakes bakken...
Het wachtbankje is onwijs stom. Het altijd zelfde psychische spelletje met jezelf... Ik hoop het voor je! Maar 7 DPO klinkt wel alsof pijn mogelijk innesteling is. Voor zover je dat kan voelen... En maar weer moeten wachten. Ik vind die weken voor je eisprong altijd heel relaxed en de weken erna killing
Het is allemaal zo ontzettend spannend! Oeh wat jij gaat bakken klinkt echt super lekker.. Mega vreetbuien heb ik altijd als ik ongesteld ben!
Ja ik ga er gewoon vanuit dat alles psychisch is zwanger ben je pas als die 2 streepjes er staan Erg he, voor de eisprong /als je net ongesteld bent geworden is het relaaaaxed en daarna *stress* stress* *stress*