Heb je ook je thermometer in de kast gegooid? Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen.. ik kan nu al goed gek worden af en toe.. laat staan als je de MMM in moet
Dapper van je Logan, dat je het loslaat! Ik gun het je zo dat het voor december raak is, kan me goed voorstellen dat je tegen de mmm opziet! Knuff.
Oh meis ik snap je zo.. Ik zie er ook wel tegen op.. Ben benieuwd wat m'n gyn aanstaande afspraak over mmm zegt..
Thanks dames. Ik ben wel veel rustiger ineens! daar doen we het voor he. Wanneer moet je naar de gyn Mandy? Heb je al onderzoeken gehad?
@ Mandy @ Logan : ik heb respect voor jullie hoor. de MMM lijkt me zwaar het lange wachten wat jullie doen lijkt me al zwaar. Dan zit ik nog in een veel fijnere positie!
Ben de rest alweer een beetje vergeten Beetje gaar na mn werkdag... sorry.. maak het morgenochtend weer goed!
Mandy en Logan, weten jullie al hoe de MMM er voor jullie uit gaan zien? En heb jij al een afspraak staan Logan? December toch? Ik 'mag' ook in december Knap hoor Logan dat je t zo los kan laten, ik probeer t ook (testjes weg en dan zien we wel..) maar soms kan t me zo aanvliegen.. Ik zal ook blij zijn als t december is, niemand zit te wachten op een zh traject, maar ja dan gebeurt er tenminste wel wat..
Wooow lieve babylove! Wat geweldig en super fijn dat alles goed was Hier ook alles goed.. Super emo.. Zat net om niks te huilen bij HNTM vreeeeemd haha en heb steeds hoofdpijn lekker optijd slapen!
Thanks dames voor jullie berichtjes. Voel altijd super, die steun die je hier krijgt. We hebben alle onderzoeken wel gehad, behalve de hsg. Man is ook onderzocht, ook alle miskraam onderzoeken hebben niks aangetoond. Onze kans van slagen is 80-90% in zes maanden.. Doe zes maanden eindigen ergens half december. We hebben dan recht op iui, intra uterine inseminatie. Vanuit het ziekenhuis heb ik nog niks gehoord, maar een beetje Googlen zei dit. Ik hoop echt dat het deze maand raak is, heb wel veel pendels en we zitten dan weer een maandje voor de uitgerekende datum en 7 rondes verder.. (Vorige keer een maandje voor afspraak bij de gyn, en uitgerekende datum, 7 rondes na vorige miskraam ) Stomme iPad, ik kan niet eens fatsoenlijk typen sinds die update. Dat verklaart een paar vreemde zinnen die ik hier gepost heb
je hoort vaker dat vrouwen de laatste ronde voor mmm toch ineens vanzelf zwanger worden. Of dat nou komt omdat je dan denkt van het lukt toch niet en het op die manier los laat. Ik hoop het zo voor je dat het voor december raak is en mag blijven plakken.
Nope. Ben 2x geweest na m'n 1e miskraam.. 1e keer om te kijken of ik helemaal schoon was.. 2e keer omdat ik nog niet ongesteld was geworden (was rond dag 100). Toen uitgebreide inwendige echo.. Eierstokken, eitjes enz bekeken. Toen zagen ze geen verklevingen, cystes, vleesbomen enz. Vervolgens na die afspraak zou ik weer heengaan om te kijken hoe we m'n cyclus op konden wekken.. Maar toen bleek ik zwanger en gong het toch weer mis.. En ben niet naar die afspraak gegaan omdat ik helemaal leeg liep.. Mocht wel komen hoor, maar dat hoefde van mij echt niet.. Bij de laatste afspraak en telefonisch contact, sprak ze wel over een vervolg plan en stappen bedenken. Hopelijk denkt ze hier nog zo over. Ik word hier namelijk zo onzeker van. Ik denk (& hoop) dat ze een samenlevingstest gaat doen en iets geeft wat m'n cyclus weer op orde maakt (als dit niet gebeurd voor 11 nov) Hebben ze bij jou al Iets gedaan Logan?
Spannend hoor! Ik vraag me dan toch af hoe ze aan zo'n percentage komen, klinkt nl nogal hoopvol en als die 6 mnd dan voorbij zijn is t extra teleurstellend lijkt me? Wat ik niet zo snap is die IUI, ik weet er niet zoveel van, maar ik begreep ve kennis die dit ook gehad heeft dat ze dat inzetten bij 'slecht zaad', dat ze t helpen door in de bm te spuiten? Maar als dat dat goed is, waarom kiezen ze daar dan voor? Nou ja, weet jij mss ook niet, ik ben er ook niet zo in thuis nog.. En nog een (domme) vraag: ik zie wel vaker staan pendelkindje oid, maar wat is dat dan?? Ik kom niet verder dan met zo'n pendel boven een zwangere buik om geslacht te 'voorspellen' Ik krijg waarschijnlijk hormooninjecties, maar kan ook onderhuids hormoonpompje worden afh v welk deel v mijn hersenen niet goed werkt (naast die rare kronkels die er altijd zullen blijven zitten )