Ohh Sun ik blijf het mooi vinden hoe je dingen weet te omschrijven.. het is natuurlijk allemaal super *** maar ik moet wel om je lachen de paaseitjes liggen al ver voor Pasen in de winkel dus die van jou worden vast ook ver daarvoor wakker
hahaha, misschien moet ik de fabrikant nu al bellen met de vraag of ze niet NU al in de schappen kunnen liggen
Zo heerlijk dat OV... Ik had hetzelfde vanmorgen. Hoop ook zeker dat MMM niet nodig is. Dat wachtbankje is ontzettend druk zeg, hopelijk niet teveel stress voor de meiden die weken! Succes Puk vandaag! Ik ga maar weer eens verder baby's controleren (werk op consultatiebureau als verpleegkundige) Werkse voor iedereen!
Wensje ik zie eerlijk gezegd nog niks, maar dat komt denk ik ook door dat ik he test op mijn telefoonscherm bekijk.
10 DPO en men NOD is overmorgen.. heb voor de zekerheid nog een ander soort test gedaan en ook daar een streepje, dus duimen dat hij gaat oplopen!
Moet even mijn 'ei' kwijt hoor! Ken helemaal niks meer aan mijn lichaam, heb nu ineens alweer krampjes die ik normaal heb rond eisprong of als ik zwanger ben. Terwijl eisprong pas over 7/8 dagen zou moeten zijn uitgaande van 28 daagse cyclus. Dan spoken gelijk de ovulatietesten door mijn hoofd terwijl ik dat eigenlijk nog nergens op vind slaan omdat het pas 2e cylus na MA is en het normaal bij mij allemaal prima regelmatig verloopt.. maar toch.. bah echt een baaldag vandaag.
Ooh.. verwarrend he... Heb het ook weleens gehad hoor, steekjes op dag 8. Uiteindelijk toch pas een knaltest op de 'normale' dag. Misschien voel je de groei van het follikel gewoon al?
Het kan nog wel even een zooitje zijn.. bij mij in ieder geval wel (zit ook in ronde 2 en mijn lijf doet ook raar met pijntjes en steekjes op onlogische momenten ). Ik lees uit je post dat je geen ovu-testen gebruikt? Ik ook niet trouwens.
Ik ook! Al blijft die kwaliteit van uploaden wel jammer ze zouden eigenlijk moeten doen dat je kan kiezen: of voor altijd blijven staan of max 3 uur en dan hoge kwaliteit