Jaa echt irritant op men telefoon en in het echt is hij best duidelijk en dan upload je hem hier en blijft er niks van over
Zou goed kunnen. Ik ben wel gevoelig qua lichaam, voel ieder dingetje. Aan ene kant wel fijn maar aan andere kant ook irritant..
Oh zo stom die stomme lichamen, maar aan de andere kant probeer ik ook positief te blijven. Als ik de dingen van de andere dames in ons clubje lees dan denk ik wat heb ik nou te klagen. Maarja soms kan je er gewoon zo van balen. Nee geen ovu testen omdat ik dus eisprong goed aan lichaam merk, en denk dat ik alleen maar nog meer er mee bezig ben door ovu testen.
He lieve meiden! Wensje, ik denk dat ik scheel ben ofzo, want ik zie niet echt een streepje, meer iets van een schaduwlijntje. Ik hoop dat ie snel oploopt! kwaliteit van de foto's is inderdaad echt ruk. Naa, wat vervelend dat je een baaldag hebt zeg! Ik had ook geregeld van die momenten en dat is niet fijn. Hoe vind je het trouwens dat je op het consultatiebureau werkt? Is dat niet heel confronterend? Knuff! Ik ben gelukkig redelijk tussen de regendruppen door gefietst van en naar mijn werk, maar bah wat is het weer triest zeg. Nu is het hier weer even droog, maar das vast niet voor lang.
jemig wat verwarrend allemaal zeg! Weet je zeker dat het een menstruatie is of kan t ook nog innesteling zijn? Misschien een hele vroeg mk?? Zou zowel een licht positieve test als de temp daling kunnen verklaren? knuffel
Wat me wel hoop geeft is dat je toch bij het merendeel van de mensen hier op ZP na een MK wel weer zwanger worden en uiteindelijk ook blijven
Das aan de korte kant ja. Door tempen weet je ook zeker wanneer je ei is geweest toch? Of kan het zijn dat je ei toch net wat eerder was?
Je cyclus wordt steeds korter weer na je MK lijkt het. maar inderdaad.. stom gedoe had zulke goede hoop voor je..
Nee het is gewoon vervelend.. Maar de krampen zijn te verklaren. Heb ineens weer bloedverlies na 1,5 dag niks meer. Consultatiebureau erg leuk werk, soms ook heel moeilijk met al die kleintjes. Maar ook wel weer goed want je hoort hier ook zat verhalen van ouders die jaren bezig zijn met zwanger worden. Of ouders die dan wel zwanger konden worden maar een heel ziek kindje hebben.. maar het blijft soms dubbel allemaal. @Wensje: neee dat meen je niet? Ook echt veel bloedverlies? of mogelijk innesteling? Wil je geen valse hoop geven maar bij allebei mijn zwangerschappen had ik 4 dagen voor NOD 4 dagen lang licht bloedverlies.
Dat vind ik ook hoopvol! Ook de verhalen na een bbz (kreeg veel positieve reacties na mijn topic), dus ik blijf ook positief