Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Liana, volgens mij had ik de laatste keer ook pas 3 dagen na NOD een knaltest.
    (en ja dat was een bbz, maar vruchtje was normaal gegroeid, alleen op de verkeerde plek ingenesteld)

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ik net tegen VL: "bruin slijm"
    hij: GATVER!! :$

hihihi

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Fijn dat het te doen was :) heb je veel verkocht?

4. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha :D

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D:D

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liana, lekker je stress eruit gooien hoor. Inhouden is ook niet goed voor frummel en wij kunnen wel tegen een stootje hoor! Ik denk dat we allemaal je onzekerheid snappen. En als je t niet meer trekt de vk spammen net zo lang tot je eerder voor een echo mag! Knuffel

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Niet heel veel helaas. Ga nu ook een enquête houden onder mensen om te zien wat ik verkeerd doe. Ik denk goed aan te bieden, maar mensen kopen naar mijn idee te weinig. Te hoge prijs? Te ruim verpakt? Te drukke kraam? Heb in december waarschijnlijk weer een markt en wil dan beter verkopen.

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! 'Dat hoef ik niet te weten hoor!' Haha!

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slim idee! Wie weet is het wel heel simpel op te lossen!

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedenavond dames, late reactie van mij.. Ik was de hele dag op pad en had geen mogelijkheid om te reageren dus daar neem ik nu even de tijd voor.

Ik begrijp je helemaal, succes met je werk in het buitenland en mocht je toch behoefte hebben dan weet je ons te vinden ;)

X2 !!

Dikke knuff meis, wat kan zoiets je gek maken he.. Maar ik zie (met name op die tweede foto) toch duidelijk een streepje!! Weet je zeker dat je menstruatie nu doorzet? Ik had rond NOD ook bloedverlies.

Mensen zijn er sowieso niet open over, vaak hoor je achteraf pas hoe het gegaan is. En dan nog kunnen er veel zorgen zijn. Maar dat neemt niet weg dat wij onze eigen zorgen en probleempjes niet mogen hebben.

Mooi gezegd Elf, ik zou een beetje van je positiviteit vandaag wel kunnen gebruiken..

Komt hier van:
    Bekijk bijlage 424093

Lieverd, daar zijn we hier voor. We kunnen het niet alleen maar over de bloemetjes en de bijtjes blijven hebben.

LianneE, wat spannend zeg meid!

Puk, wat balen dat je niet zo goed verkocht hebt. Goed dat je een enquête gaat houden. Hopelijk krijg je zo meer inzicht.

Zelf heb ik vandaag een beetje een dubbele dag, was vandaag op pad voor een fotoshoot, was erg leuk en daardoor wat afleiding maar verder voel ik me net als Liana, erg onzeker! :(

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ben wel nieuwsgierig wat voor fotoshoot :) ? ben je model? zien we je binnenkort in alle bushokjes :)?

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hahahaa nu denk ik dus bij ieder model in bushokje, zal dat butterfly zijn, of die? Of die!?

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

In het engels issie nog beter!! Thx voor het delen Butterfly :)

Ook voor jou een portie positiviteit! Is alvast voor morgen :)

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha gekkies, bespaar je de moeite om bij elk bushokje je nek te verrekken ;)
    Het was voor een tijdschrift, kleding model je kent het wel.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

wat niet is kan nog komen toch :)

16. Logan

Logan Niet meer actief

Toch best gaaf!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja, was vandaag een aangename afleiding. Leuke locatie, mooi opgemaakt worden en je haren mooi. Heb eventjes afstand kunnen nemen van mijn zorgen..

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Over een paar maanden kan je in de Prenatal-folder, daar gaan we gewoon vanuit :)

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Oke elk tijdschrift doorspitten dus🎉

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt zo heerlijk! Mag ik eens een dagje mee? Heb ook ooit modellen werk gedaan..;)

Deel Deze Pagina