Knap is een breed begrip. Ieder persoon is mooi op zijn eigen manier! Ben altijd wel heel benieuwd naar de gezichten achter de teksten.
Ah dat zou leuk zijn! En dan later met mijn eigen kleintje er bij, nog leuker! Van mij wel Naa Ik ga ook wel eens met een vriendin mee als ze hier in de buurt een shoot heeft. Wel eens vaker ja, niet teveel. Kan niet altijd vrij krijgen van mijn 'normale' job. Nu was het al weer even terug. Maar leuk zeker, beetje opgetut worden houd ik wel van.
Ik ben ook helemaal voor, haha. Leuk dat je af en toe modellenwerk doet Butterfly. @onzekerheid: dankjewel lieve meiden voor jullie steun. Zit nu al 4 dagen na nod en maakt me dan gewoon onzeker dat ik nog geen knaltest heb. In een topic bij ovulatietesten en zwangerschapstesten staat ook een topic van iemand bij wie de streep niet heel veel donkerder wordt en dan zijn er toch een aantal die zeggen dat ze dat niet positief vinden. Mijn testen zijn ook ongeveer zo. Die van vandaag wel weer iets donkerder dan die van gisteren, maar het houdt niet over. Nou goed, jullie kunnen er natuurlijk ook vrij weinig mee.
Lieverd, ik had zo kort na NOD ook geen knaltest. Dat kwam bij mij pas veel later! CB heeft aangegeven dat je zwanger bent, daar kun je niet onderuit Als je toch graag een knaller wilt dan zou ik volgende week een testje doen met ochtendurine. Voor nu een dikke knuffel meid, ik begrijp je onzekerheid!