Ziet er goed uit Moonlight! Waar pies toch wel niet allemaal goed voor is.... MvM, lijm verwijderen, testjes positief vegen...nog meer suggesties?
Mandy... heb ik het nou gemist.. heeft er nog niemand gereageerd.. of mag ik je al voorzichtig feliciteren?
Als je gebeten door een kwal, schijnt dat ook te helpen!! Mooie test hoor! Enjoy het kannen-pissen Fijne dag Liana! Hier in het Westen schijnt de zon, hopelijk in het Oosten ook
Whaha, ja ik heb ook ontzettend medelijden met mezelf. Ik heb een verdomd zwaar leven Mooie test hoor Moonlight! Hij kan al het HCG in je pies gewoon niet aan Zijn er nu dus wel achter dat pies multifunctioneel is. Ik zal het onthouden. Hier schijnt de sun gelukkig ook.
mooie streep hoor moonlight! En liana woow CB CB CB?! Heerlijk wat jullie allemaal met urine doen whahaha Hier even vrij... net voor een vervelend klusje naar het werk en mag om half 3 weer weinig zin vandaag en pas maandag men 1e vrije dag..
Zo ik zit weer, ogen zijn weer droog en nog even en ik mag weer een ovulatie test doen. Wel bizar anders hadden we nu een kindje gehad en nu moeten we gaan beginnen aan onze 3de zwangerschap.. Vraag me werkelijk af of het nu wel gaat lukken of dat we weer een MA krijgen?!:x
Haha hommel! Nee vind de streep nog veeel te licht en m'n temp is vanmorgen dramatisch naar beneden gekelderd😑 Hier is t ook prachtig weer! Valt t alleen mij op dat onze naam is aangepast? Of lees ik weer js ergens over heen!?