Dankje lieverds, jullie maken mijn vertrouwen in deze zwangerschap weer wat groter! Slaap lekker Butterfly! Ga nog maar lekker even met je mannetje knuffelen.
Hello meiden, Ben er weer hard gewerkt.. Pff nou tis echt meteen vanaf moment dat ik het door had een rode zee, inclusief krampen en alles dus helaas.. Op naar november, hier heb ik nog drie pendels voor november een meisje dus hier ga ik maar voor Vl was dit keer ook wel echt teleurgesteld bah en dan gelijk weer denken wat doen we fout.. Leukkk de kroeg in met zen alle, maar we kunnen ook afspreken in een leuke binnenspeeltuin met onze kleine beebjes Bah wat een storm hier..!
Lieve Liana, ook voor jou een dikke knuffel! Misschien kan je beter stoppen met testen, je maakt er jezelf alleen maar gek mee 😕. Hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt!
Ik weet dat ik het los moet laten meiden. Jullie hebben helemaal gelijk. Ik kan wel zeggen, ja dat doe ik. Maar dan lieg ik. Ik ga iig mijn best doen. Wensje, wat balen dat je ongi echt is doorgebroken. Nu hopen dat de pendels gelijk hebben. Op naar een posi test in november!
Ik snap welk topic je bedoelt maar op t forum kunnen ze niet door de pc heen in buiken kijken of hcg waarden meten. Er staan nu ook reacties van mensen waarbij t wel goed ging en er zullen superveel mensen rondlopen die 1 test hebben gedaan en dat is het (die weten niet of ie oploopt.. In veel gevallen ws ook niet maar en dat gaat goed maar dat lees je hier niet). Ik snap heel goed waarom je het doet maar - ik bedoel dit niet rot- je hebt er niks aan.. Ook bij een mk kan je knallers hebben en andersom. Je weet toch nooit exact op welke minuut je ei sprong en wanneer die innestelde en daarom heeft vergelijken geen zin. Het zit goed of niet goed.. Knuff meis het komt goed!! Wensje: wat balen zeg Het stormt hier nog steeds! Nu maar op staan en broekloeren
Zo mensen, ik heb een heerlijke lange nacht achter de rug. Nu snel in de kleren en de kindjes weer ophalen! Heb al veel opgeruimd en vanmiddag als de kindjes weer thuis zijn ga ik eens voor de enquête zitten. Mijn buurvrouw doet voor haar werk onderzoek naar winkelketens, dan gaan er mistery gasten naar een winkel en dat wordt beoordeeld. Ik ben dan wel geen winkel, maar ze wil me er graag bij helpen. Wij hebben bij thuiskomst nog even gevreeën gisteren, hmm.. heerlijk hoor! Ben erg benieuwd, zal ik gaan testen rond 1 november? of zal ik wachten tot 6 november, haha moeilijk? Borsten waren gisteren wel gevoelig. Beetje chaos in mijn hoofd zoals jullie merken, vanmiddag maar even alles op een rijtje zetten! Het kan toch ook dat je HcG gewoon minder snel stijgt als bij andere vrouwen? Ontspan, dit is beter voor de vrucht/baby!
Goedemorgen ladies, HIer met dikke wallen tot op mn kin weer met frisse tegenzin aan t werk vandaag. Blehh. Zou wel een dagje onder de dekens willen kruipen, hoewel...we slapen nu op een matras op de grond ivm de verhuizing en we liggen op zilverkleurige ondervloer. Geeft toch een btje crack-house idee En lijkt me wel wat met zijn allen op de foto (liefst met allemaal dikke buiken) en dan de kroeg in voor wat appelsap Wensje, balen dat t zo heeft doorgezet. Het is wel duidelijk iig, op naar november voor een mooie test! Liana, loslaten is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ja, met dat testen kun je t ook niet beinvloeden (maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel). Onzekerheid hier lekker uiten en dan kun je met een iets opgeluchter gevoel weer verder. En een test is bij iedereen toch weer anders? Wat iemand al zei: een streep is een streep! Iedereen heeft ook versch hoeveelheden hormonen, dus ook verschil in HCG. Hou vol! LiannE, hoe is t broekloer experiment afgelopen vanochtend? Puk, succes vandaag met je enquete, klinkt als een goed plan samen met je vriendin. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid, kun je daar verder mee.
klinkt als een goed idee! Leuk dat je dat (erbij) doet, butterfly! Ik heb vroeger als kind voor de bentex, hema en zeeman op de foto gemoeten, vond er niks aan toen haha. Wensje wat balen zeg! En nog te vroeg ook! Maar beter dan te laat lijkt me, anders ga je je dagen lang verheugen... Liana, geen knaltest hoeft écht niks te zeggen, het kan zomaar zijn dat je eitje wat langer onderweg is geweest dan gemiddeld, of dat je hcg productie minder hard op gang komt. Rest: Goeiemorgen allemaal, een beetje de nacht doorgekomen met de storm? Ik niet haha, terwijl het hier nauwelijks gestormd heeft. Maar ik kan nooit slapen als het hard waait. Heb elk uur op de klok gezien. En nu weer met frisse moed aan het werk! Verder zijn de symptomen (op een heel klein beetje gevoelige borsten na) echt helemaal weg. Ben blij als het volgende week dinsdag is...
Ik heb door alle wind heen geslapen. Zag net wel allemaal afgewaaide takken dus het zal wel flink tekeer zijn gegaan. Even een ego berichtje over het broekloeren, in de broek niks te zien bij opstaan, bij het douchen echt bruin gespot (zag eruit als pannenkoekenstroop, sorry vies) en nu ook wat bloed. Ik heb ook echt krampjes en ben toch bang voor een rare, superkorte cyclus van 19 dagen bleh ben er echt even verdrietig over
Ach meis toch! vind echt rot, je hoopt er dan zo op. Ik duim met je mee voor november, ben toch al aan het duimen voor mijzelf dus zal extra hard duimen!
Ach meis! Wat vervelend zeg, snap dat je ff verdrietig bent! Ik blijf het zeggen: stomme lichamen soms!!! 19 dgn is wel heel kort, maar misschien zet t niet door en is toch een innesteling? Hoop iig snel duidelijkheid voor je! enne...bedankt voorlopig hoef ik dus geen pannenkoeken met stroop meer
Snap dat je er verdrietig over bent! hoop nog steeds dat het niet doorzet want zou fijn zijn als je op zijn minst je eigen cyclussen weer een beetje terug krijgt. Knuff!