Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal loslaten is denk ik ook niet eerlijk naar jezelf toe, het is logisch dat je ermee bezig bent. Je wilt zo graag dat dit beebje blijft zitten. Probeer in ieder geval dingen te doen waarmee je je gedachten even kan verzetten, en als je je er echt zo naar door voelt toch kijken of je eerder echo kan krijgen?
    En probeer vertrouwen in je lichaam te hebben, en heel veel liefde voor dit beebje hopelijk helpt dat een beetje! Knuff

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Liana, loslaten is misschien niet het juiste woord. Hoe kan zoiets je gedachten nou ontglippen?
    Je er voorlopig bij neerleggen dat het zo is tot je beter weet, is net zo moeilijk, maar misschien meer op zijn plaats. Ik hoop voor je dat je iets vindt waardoor de tijd wat sneller gaat.

Lianne nee! Balen!

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Thanks meiden! Het enige wat ik kan doen is afwachten, als het nu volle bak doorbreekt is het gewoon een rare cyclus als het nu stopt is misschien toch een innesteling (maar omg hoeveel tegenstrijdige info staat daarover op internet!!) en dan weten we over een week meer ;)
    Ik ben blij dat ik in dec nog een keer naar de gyn mag..

Voel me sowieso niet zo geweldig, veel last van m'n darmen en emotioneel labiel (beetje niveau: vooraankondiging all you need is love zien en al jankend op de bank ;)).

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik vond het vanacht ook wel heftig. Hier is de bliksem een paar straten verder ingeslagen in een huis. Ik zat rechtop in bed.. Maar omdat ik zo ontiegelijk moe ben slaap ik gelukkig redelijk ok.
    Ik droom alleen zo bizar veel.

@LianneE Stom zeg.. Dat is wel een hele korte cyclus bah. Het kan ook nog steeds een nasleep zijn van je MA, maar goed.. Daar zit je ook niet op te wachten :(

@Liana, heb je al een nieuwe CB gedaan? Die moet nu wel 2-3 weken zeggen.

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat emo gevoel ken ik goed! Huilen om werkelijk waar alles..
    Nu heb ik nog meer heftige dingen meegemaakt laatste maanden (lees: de miskraam, mijn moeder opgenomen in afkick kliniek) Wilde het toch eventjes delen.. omdat ik soms zo in de put kan zitten wat betreft hoe ik me voel..

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Delen, daar zijn wij voor! Lucht lekker je hart meid, het valt allemaal niet mee!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha, die appelsap... Een tijdje terug las ik hier over urine op tafel tijdens de lunch om je ovulatietest in te doen. Dit beeld kwam even weer boven...

Heb wel zin om de enquête te maken, maar eerst naar stal nu. Met krampjes erbij.. Zo jammer dat we geen luikje hebben om even te spotten.

Eh, kan het geen innesteling zijn? Of heb jij altijd eerst bruin verlies? Ik heb dat nooit, dus bedenk maar wat? Ik ben of vol zwanger zonder bloed of heb direct een volle rode zee.

Dat had ik ook...:$:D

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Mee eens! Niet erg Naa, knuff:)!

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja sorry dames voor het verpesten van pannenkoek-etentjes. Jodium had ook gekund qua beschrijving (had meteen weer herinneringen aan de curretage, bleh). Ja het kan een innesteling zijn (mijn menstruatie begint normaal ook met baf rode zee. maar ik ga er voor nu niet vanuit dan kan ik ook niet teleurgesteld zijn :>

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

+1
    knuffel!

11. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn schatjes allemaal! ♡

12. Logan

Logan Niet meer actief

Zo.. ff een nachtje slapen en dan meteen weer een hoop berichten verder haha.

Liana relax meid.. kv2v5 testen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Voor ze knallen ben je al een heel eind verder.

Sun sterke met je werkdag :)

De rest ben ik ff vergeten haha..

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ben het trouwens helemaal eens dat de KV testen ook niet meer zijn wat ze zijn geweest. Daar heb ik al helemaal veel topics over gelezen :cool:

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ja.. Twee rondes terug had ik zelf een indroger. Nou echt, ik dacht dat dat een bullshit verhaal was maar niet dus.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja ik ook vorige ronde (2 zelfs...). Misschien hebben ze bezuinigd op kleurstof waardoor ze minder knallen ;)

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi! welke testen moeten we dan wel gebruiken, ik zweerde altijd bij kv..

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

och meiden.. ik ben een weekendje weg geweest en ik moet tig paginas terug lezen.. kunnen we niet iedere avond een samenvatting maken :)

Hier...lekker weekend gehad.. uitgewaaid aan zee.. en sinds gisteren weer 'mentaal' op wacht op een ei.. ik zeg wederom welkom tegen Maja de Ei.. eind van de week wellicht beginnen met ovu testen alhoewel ik het zonde van mijn geld vind.. iemand had ze toch nog over voor mij :)

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ik gebruik ook nog de kv2v5 hoor, maar geloof ze pas als de streep roze is.

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nou ik heb anders best zin in pannenkoeken met stroop, ondanks je verhaal (of dankzij? ik weet het niet meer, alles doet me aan eten denken) :p

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wibra schijnt nog goeie te hebben, maar dan moet er wel een wibra in de buurt zijn ;)

Deel Deze Pagina