Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ach Linky jij hebt geen test nodig :D Hoe is het met je?

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    nee maar voor anderen kan het handig zijn toch?
    Ik hoop idd geen testen nodig te hebben voorlopig.

Gaat wel oke hier hoor! Momenteel honger als enige overgebleven symptoom. Ben net als de andere zwangeren bang dat het niet goed zal gaan, omdat ik niks meer heb om het op te baseren. Weinig tot geen symptomen meer en veel bloedverlies gehad afgelopen week. En ook al is dat verklaard, en heb afgelopen donderdag nog een kloppend hartje gezien, je blijft ongerust.

Toch haal je wel moed uit de instelling van anderen, ik had het eerder over Elf, maar ook Naa! Ondanks de dingen die je zelf hebt meegemaakt sta je er volgens mij behoorlijk positief in en heb je ook nog veel aandacht voor de anderen (iets waar ik wel een beetje van kan leren :))

3. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat dromen is heel herkenbaar Daantjuh! Echt de gekste dingen, nachtmerries zijn het niet maar ik ben wel blij dat zulke dingen in het dagelijks leven niet gebeuren:D.
    Sterkte Wensje, hopelijk wordt november wel jouw maand!
    Voor jou ook sterkte Liana! Snap je onzekerheid heel goed.
    O spannend Lianne! Duim heel hard voor een positieve test voor je!
    Ik ga zo weer aan ’t werk. Fijne dag iedereen!

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mensen ik zit met een gróót probleem. Heb gisteren bokkenpoten gehad, ohh en ze zijn me toch lekker! Mijn lichaam, zegt nu ah toe neem er nog eentje. En ze eten zo lekker weg! Uiteraard zijn deze zelf gebakken, zo'n lekker zacht amandel biscuitje met een vanille crème en pure chocolade. Hmmm.....

Hopelijk betekend het niet dat ik zwanger ben, want dan kan ik nog veel bokkenpoten bakken gaan. Die uit de winkel vind ik niet te eten.

Zwangerschap 1 had ik steeds zin in tompouce!
    Zwangerschap 2 had ik steeds zin in tosti's!
    Haha, Zwangerschap 3, bokkenpoten:)

Action!!

Eh verkoop Wibra ze ook al?

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat is het grote probleem dan??? hoop je nu serieus dat je niet zwanger bent omdat je dan zoveel moet gaan bakken of mis ik iets?

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    +1...

7. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Lieve Naa wat klinkt dat heftig..!! Wat heb jij een hoop moeten doorstaan en zo positief, ik vind het knap! Hopelijk komt alles goed met je moeder..! En mag ook jij deze ronde een mooie positieve test in handen houden!! :)

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Fijn zo! Ik zeg kom maar door met Maja ;)

Ik vind de sensitest dipsticks erg fijn! Hebben me nog nooit bedrogen :p

Ik ben hier inmiddels een beetje de kluts kwijt. Ik wéét dat ik moet afwachten maar zit allerlei doemscenarios te bedenken over rare cyclussen :( ik dacht echt vorige week m'n ei te hebben gemerkt maar nu weet ik het al helemaal niet meer. zucht, sorry ik ben echt in een zeurbui :S

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa zo vervelend als het niet duidelijk is..! Hopelijk voor jou is dit gewoon een super goede innestelling!! Ik moest gister ook echt denken aan slechte cyclussen korte LF en allerlei andere doemscenarios.. :)

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat zijn dezelfde als de action :D overigens heb ik daar ook nooit problemen mee

11. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Oeh! Ik ga volgend jaar een dag in de week oppassen op de babyboy van een vriendinnetje die in maart gaat bevallen :) Erg veel zin in!

Besloten dat ik de komende ronde alle meet en test apparatuur achterwege laat. Even kijken of het zonder relaxter is.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    t Valt ook niet mee om alles rooskleurig in te zien na een mk/ma en dan ook nog allemaal onduidelijke signalen:(. Ik hoop echt voor je dat het een innestelling is!(je zou iig niet de eerste zijn die rond die tijd bloedingen heeft ;) )
    Hopelijk vind je een beetje afleiding vandaag...

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Thanks Linky :) het zou kunnen ja, het is vooral bruin (oud bloed?) maar ja afwachten en zen-modus aan ;)

Ik ga nu in ieder geval stoppen met googlen, me op mijn werk focussen en vanavond lekker sporten.

14. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

LianneE - zooo irritant wanneer je cyclus niet aanvoelt zoals het hoort!!! heel herkenbaar.. waarschijnlijk nog door de miskraam.. en tja dr Google heeft overal antwoord op.. het is maar net wat je wilt horen :) Ik blijf bij het oude wijze.. geef het tijd..

Ik moet eerlijk zeggen dat het nu pas weer een beetje 'normaal' voelt.. de eerste maand na miskraam bijna geen bloed.. wat n zenuwslopende bedoeling was dat.. ik hoopte steeds dat ik stiekem toch zwanger was en dan die witte teste.. kreeg zowat koppijn van het turen.. daarna de tweede cyclus, gelukkig vertelde de vlos dat er eitjes op springen stonden (2 zelfs), maar dat gaf weer dubbel hoop.. ik voelde van alles, mijn buik was zo uitgezet als een zeekoe.. en dan BAM de grootste rode zee ever.. En nu.. nu eindelijk voelt het weer 'bijna' normaal.. nog een wat onrustige huid maar ver der wel weer 'mezelf'.. dus over twee weken mag ik weer van alles gaan voelen :)

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, ik weet het, ik moet geduld hebben. Had de 1e keer ook super weinig maar een cyclus van 19 dagen?!? dat had ik niet zien aankomen. Nou ja als het hierna maar normaal wordt...

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Zo meiden, wat een berichtjes!
    Super bedankt voor al jullie bemoedigende woorden. Het doet me echt heel goed! Ik heb het allemaal goed gelezen en ergens in mijn hersenen vast geplakt :)

Naa, wat ontzettend heftig zeg! Goed dat je het hier met ons deelt! We zijn er voor elkaar. Knuff.

Daantje,nog geen nieuwe cb gedaan. Volgende week ga ik dat misschien wel ergens doen. Maar misschien ook wel niet, die dingen zijn hartstikke duur.
    Heftig dat de bliksem is ingeslagen bij jullie in de buurt. Het ging hier gisterenavond ook tekeer met onweer. Ik fietste er net doorheen natuurlijk;)

Lianne,naar dat je je zo onzeker voelt. Helemaal als je bruine pannenkoekenstroop gaat verliezen. Alle gekheid op een stokje: ik heb goede hoop op innesteling voor je. Maar daar heb je natuurlijk niks aan, want voor hetzelfde geld is het een beginnende menstruatie die een keer niet met de volle rode zee begint. Nog effies zenuwslopend wachten en dan heb je meer duidelijkheid. Knuff.

Hommel,fijn dat je lichaam weer een soort van 'normaal' voelt.
    Ovulatietesten van Zwanger & Kids of Sensitest zijn niet zo duur. Ik gebruikte altijd die van Z&K en ik ben er heel tevreden over.

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat leuk dat je een dagje in de week op gaat passen! Ik pas ook een dag in de week op het dochtertje van mijn vriendin. Ze is net een jaar geworden. Vind dat ook altijd erg leuk!
    Ik hoop dat het je goed doet om alle hulpmiddelen achterwege te laten!

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Net als een aantal anderen ben ik ook wel benieuwd hoe dit zit...

19. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meis lief van je! Ik probeer ook altijd aan andere te denken, ieder heeft zijn eigen zorgen en ik vind het fijn om andere daarin te steunen ondanks mijn eigen 'pech'. En daarnaast zal je mij ook echt hier wel eens horen als het even niet mee zit of ik een baaldag heb.
    Daarnaast probeer ik me ook altijd heel erg te focussen op de kleine dingetjes die me gelukkig maken. :)

De wibra testen zal ik eens onthouden, mocht kv zijn vriendschap met mij gaan verbreken :p

Ik vond honger altijd een duidelijk symptoom hoor, dat betekend dat je lichaam extra bouwstenen nodig heeft voor dat mini mensje dat in je groeit.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, ik heb vanochtend meegelezen heb nu even gelegenheid te reageren. Hier vandaag vrij emo, dus even een korte reactie.

Lianne vervelend dat je jezelf zo voelt.Maar ook zo begrijpelijk.
    Dikke knuffel voor jou!

Liana ik hoop dat onze bemoedigende woorden helpen om jezelf beter te voelen en duim voor je dat alles goed is!

Deel Deze Pagina