Precies, maar ja nu zijn ze er wel(overgebleven van de markt). Was zo goed met mijn dieet en de eerste 2 bokkenpoten zitten er alweer(vanmorgen al) in... Er liggen nog 4, maar ik heb al een waarschuwing gehad van manlief, die wil er vanavond ook nog... Dus kastje mooi dicht laten...
hahahaha of betekent die groene stip dat ik teveel rauwe,ongewassen andijvie (met zandkorrel) gegeten heb??oh nee!!
Hhahahahahaha Sun en Logan off topic: mijn kat is me de hele tijd een partij idioot aan het doen. Volgens mij heeft ie last van de wind
Whahahahahahahaha omg daar ging men thee en nu kan ik ook aan Vl uitleggen waarom ik zon lol heb hahaha 😂😂😂
Hahahhaaha meiden😂 Herkenbaar van je kat liana... De mijne doen ook raar, en onrustig! Hele huis door rennen enz
Zo fijn hormonen... degene die ooit hormonen en afwachten heeft bedacht. Daar wil ik nog wel eens mee babbelen.. Lekker laten lopen die tranen, ik ga vaak series kijken waarbij je veel kan huilen zoals grey's anatomy ofzo. Heerlijk ongegeneerd janken, met snottebellen en een luid gesnotter, alles erop en eraan. En daarna ga ik een rondje hardlopen met harde muziek op en voel me ineens een stuk beter.. ideetje? xx!
Ik ben graag bij dat gesprek aanwezig Ja doe het ook wel, is bijna niet tegen te houden. Huil soms bij de meest stomme programma's als mensen daar een beetje emo worden. Denk dat echt, doe eens normaal Butterfly! Maar ja, zal er bij horen.. Hardlopen durf ik nu niet zo goed aan.. durf amper te lopen.. ben telkens bang dat er wat uit loopt Denk dat ik die harde muziek maar gewoon lekker aan zet en een potje ga zitten huilen.
Het is net een wervelwind. Komt ie even tegen me aan maffen, om vervolgens weer het hele huis door te vliegen en uit te glijden op de vensterbank met zijn snufferd tegen het raam. Het is normaal echt een schootkat, maar nu even niet...
Weet je waar ik altijd om moet huilen? All you need is love... het moment dat ze doorkrijgen dat de geliefde/vader/moeder/broer etc er is.. en dat ze elkaar in de armen springen.. ik zit dan te janken als een klein meisje hehe.
@ groene stippen: whahahahahahaha ik ga stuk hier, pies bijna in mijn broek, tranen over mijn wangen. Word heel raar aangekeken net door collega..
Nou echt hoor, liep ik daar weer met een natte broek naar wc.. 'ja sorry, het ging over groene stippen'
Ik kan er niks aan doen maar ik heb dan meteen die openingsscene van bridget jones in mn hoofd. Dat ze in haar pyama zit, met chocola en dat ze visioenen heeft dat ze wordt opgegeten door herdershonden en dat je zo keihard all by myself van celine dion hoort