Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    whahhahahaha :d

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Precies, maar ja nu zijn ze er wel(overgebleven van de markt). Was zo goed met mijn dieet en de eerste 2 bokkenpoten zitten er alweer(vanmorgen al) in... Er liggen nog 4, maar ik heb al een waarschuwing gehad van manlief, die wil er vanavond ook nog... Dus kastje mooi dicht laten...

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Whahahahha, ik lig dubbel. Geniaal! :D

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha :D
    of betekent die groene stip dat ik teveel rauwe,ongewassen andijvie (met zandkorrel) gegeten heb??oh nee!!

5. Logan

Logan Niet meer actief

'Algemene groene stippen tuur topic' ipv dat vage testen topic haha

6. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

hahaha andijvie stippen :)

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hhahahahahaha Sun en Logan :D

off topic: mijn kat is me de hele tijd een partij idioot aan het doen. Volgens mij heeft ie last van de wind ;)

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Whahahahahahahaha omg daar ging men thee en nu kan ik ook aan Vl uitleggen waarom ik zon lol heb hahaha 😂😂😂

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hahahhaaha meiden😂

Herkenbaar van je kat liana...
    De mijne doen ook raar, en onrustig! Hele huis door rennen enz

10. Logan

Logan Niet meer actief

Mijne is buiten.. Zou het gaan stormen?

11. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo fijn hormonen... degene die ooit hormonen en afwachten heeft bedacht. Daar wil ik nog wel eens mee babbelen.. :p
    Lekker laten lopen die tranen, ik ga vaak series kijken waarbij je veel kan huilen zoals grey's anatomy ofzo. Heerlijk ongegeneerd janken, met snottebellen en een luid gesnotter, alles erop en eraan.
    En daarna ga ik een rondje hardlopen met harde muziek op en voel me ineens een stuk beter.. ideetje? xx!

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik ben graag bij dat gesprek aanwezig ;)

Ja doe het ook wel, is bijna niet tegen te houden. Huil soms bij de meest stomme programma's als mensen daar een beetje emo worden. Denk dat echt, doe eens normaal Butterfly! Maar ja, zal er bij horen..

Hardlopen durf ik nu niet zo goed aan.. durf amper te lopen.. ben telkens bang dat er wat uit loopt :$ Denk dat ik die harde muziek maar gewoon lekker aan zet en een potje ga zitten huilen. :)

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hahahahaha!! Groene stippen!? Lol! Mijne lijken meer blauw dan groen, is dat een slecht voorteken? :p :p

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het is net een wervelwind. Komt ie even tegen me aan maffen, om vervolgens weer het hele huis door te vliegen en uit te glijden op de vensterbank met zijn snufferd tegen het raam. Het is normaal echt een schootkat, maar nu even niet...

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Weet je waar ik altijd om moet huilen? All you need is love... het moment dat ze doorkrijgen dat de geliefde/vader/moeder/broer etc er is.. en dat ze elkaar in de armen springen.. ik zit dan te janken als een klein meisje hehe.

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ groene stippen: whahahahahahaha ik ga stuk hier, pies bijna in mijn broek, tranen over mijn wangen. Word heel raar aangekeken net door collega..:D

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik kan me voorstellen dat je raar aangekeken wordt Naa, als je in je broek piest :p

18. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Harde muziek en potje janken ook heerlijk! :)

19. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou echt hoor, liep ik daar weer met een natte broek naar wc..
    'ja sorry, het ging over groene stippen' :p

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik kan er niks aan doen maar ik heb dan meteen die openingsscene van bridget jones in mn hoofd. Dat ze in haar pyama zit, met chocola en dat ze visioenen heeft dat ze wordt opgegeten door herdershonden :) en dat je zo keihard all by myself van celine dion hoort :D

Deel Deze Pagina