Ja dat moment! ik zit daarvoor altijd al.... *slik* (schuin oog naar vriend of hij ziet dat ik weer huil bij een tv programma)
haha dat zal wel. Ik moest een keer heel hard lachen in de trein om iets waar ik aan terug dacht. Ik probeerde het nog in te houden, maar dat ging niet helemaal zoals ik in gedachten had. De mensen om me heen vroegen zich vast af hoe psychotisch ik wel niet ben.
hahaha, ja die uitleg zal inderdaad veel begrip opleveren Ohh, ik hou van poesbeesten!! Hoe rot ik me ook voel, ik moet altijd glimlachen om die rare beesten. Onze kat gaat wel eens mee boodschappen doen...zoooo lief... gaat ie bij de brievenbus wachten (vast eind v z'n territorium) tot ik terug ben..smelt..smelt..
Haha geweldig weer die verhalen hier Ook al... onze normaal altijd zo rustige pers heeft ook hele gekke hypermomentjes en vliegt als een werveldwind door het huis en maakt daar hele rare geluiden bij. Gek beest...
Hahaha ja dat heb ik ook wel eens. Schiet je ineens iets te binnen en dat kan je dan gewoon niet vergeten
Ohh dat is lief, die van ons mag niet na buiten. Maar zit altijd voor de deur of raam als we thuis komen, vooral in de zomer. Dan hoort ze onze stemmen of auto.
Allemaal katten / poezen dames hier Wij hebben geen huisdieren maar mocht er ooit een komen dan wordt het een hondje
Had gisteren nog zo'n dom momentje. Het regende heel hard, maar de (katoenen)reclame doeken aan de buitenzijde bleven redelijk droog. Waarop ik wil zeggen, tegen zusje en manlief, "gelukkig komt de regen van boven". Kon het net voor me houden, maar moest lachen. Toen moest ik vertellen waarom ik zo lachte? Uitgelegd en toen zeiden ze. Dat is meestal zo hè?!