Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

En wie is er de baas? Meestal de kat toch :)

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hondjes en katten vind ik beide leuk, maar vriend is echt een kattenmens. Dus we kregen mei dit jaar een katertje Jip, die na twee maanden toch een Janneke bleek te zijn ;)

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hahaha, Jip die een Janneke blijkt te zijn. Wat geinig. Heet ie nog steeds Jip? Of ook echt Janneke?

Mijn ouders hebben 1 hond(je) en 2 katten. 1 van die katten is dus mooi wel de baas over die hond. Nou moet ik ook zeggen dat het echt een kl*te beest is die kat. Echt een vrouw, kan vanuit het niets beginnen te b*tchen.

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nog steeds Jip, kan toch ook wel voor een meisje :)
    Merkt overigens niks van de storm, ze ligt al twee uur te maffen op een stoel

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jahoor, dat kan zeker!

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jip vind ik echt een leuke naam!

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh my god!! Ik dacht te gaan bodypumpen is t schema omgegooid en kwam ik bij grit strenght wat zo intensief is dat t maar 30 min duurt 😱
    Ben kapot maar wel weer rust in mijn hoofd :)

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oehhh dat klinkt eng Lianne! Dat wordt morgen fijn als je uit je bed rolt haha.
    Ik heb vandaag serieuze spierpijn in mijn benen en kont van gister xD

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Zo, das dan wel heel intensief dat het maar een half uurtje duurt. Fijn dat je weer rust in je hoofd hebt!

Hoe is de stand wat betreft het broekloeren?

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he even sporten. Ik net gedouched en wel na het hardlopen.. Helemaal ontspannen nu. :)

11. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik vind broekloeren echt een te mooi woord voor galgje, vind dat hij in de dikke van Dale mag! ;)

12. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehahahaha 😂😂😂. Heerlijk!!!!!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Eensch ;)

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zou ook graag willen sporten, maar zooo de kracht niet voor :(

15. XmoonlightX

Huh??? Is het herhaling??

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Tja, ik weet het allemaal niet zo goed meer. Ik heb wel een tampon nodig gehad vandaag overdag maar nu dus niet meer, het lijkt eerder af te nemen dan toe te nemen en het is vooral bruin. Ik heb de hele dag al een zwaar/drukkend gevoel in mn buik. Het enige wat ik kan doen is de komende dagen afwachten wat er gebeurt en anders moet ik maar gewoon accepteren dat ik een debiele cyclus heb van 19 (!) dagen. Ga dan denk ik eenmalig mijn principes overboord gooien en aan de ovulatie-testen om te zien of ik uberhaupt een ei kan vinden :x

Ik ga er trouwens vanuit dat het gewoon een rare korte cyclus is, wil mezelf niet voor de gek houden :(
    bleh was zo zen na het sporten maar net wel even in de armen van VL zitten janken :)

17. XmoonlightX

Ja is denk nog steeds innestelingsbloed hoor.. Alleen dat kan nog alle kanten op.

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat naar die onzekerheid lieverd! Ik denk ook dat het nog steeds van de innesteling is. Ik hoop op een positieve afloop. Fijn dat je even in vl zijn armen hebt kunnen huilen. Knuff!

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

:) jullie zijn lief! Ik vind dat er regels moet komen: voor onzekere dames die net een ma/mk géén rare fratsen als bloedingen op dag 19 :D
    Heb er geen ervaring mee dus weet ook niet hoe innestelingsbloed zou moeten zijn. Als t zo blijkt te zijn ga ik t ergens met capslock neerzetten dan hebben andere onzekere typjes er wat aan :)

Ben ook ingeschakeld bij Robbert ten Brink haha :D

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor! Weg met dat vage bloedverlies!
    Ik denk nog steeds ook innesteling meis. Maar ik snap dat je je vasthoud aan menstruatie zodat teleurstelling niet te groot is.

Deel Deze Pagina