Paasei-kletsclubje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik wil ook een keer naar NY!!!

Ik ga ff met een vriendinnetje de stad in wat afleiding zoeken van mijn o zo vermoeiende gedachten. Toedeloe en tot straks!

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb ik ook nog een 'miep' dingetje:
    ik wil vast een afspr maken bij de gyn (meestal zit dat wkn v tevoren vol), maar nu weet ik niet meer waar ik goed aan doe.
    Ene kant wil ik terug naar de arts waar ik liep voordat ik zwanger was. hij was wel een hork (minder nadat ik hem streng doch rechtvaardig heb toegesproken ;)), maar is wel helemaal op de hoogte vd gesch, eerdere bloeduitslagen en wil waarschijnlijk direct starten met een traject (zouden we nl in sept al doen maar toen bleek ik zwanger). En zh is dichterbij, op route vanuit werk en als ik vaak voor controle moet is dat ook wel handig.
    Andere kant kan ik terug naar zh waar ik liep toen t misging. Gyn wel iets fijner (was ook een vrouw, begrijpt t toch beter denk ik), maar t is maar de vraag of ik bij haar kan. Dan mss wel weer eerst allerlei onderzoeken (mijn ervaring is dat ze dit toch niet opvragen maar t zelf willen zien) en voordat ik dan van start kan...en is verder weg. Oke, scheelt geen dagen reizen, maar aangezien ik al aan mn taks zit..
    Ik neig naar eerste keus, vl naar 2e, helpt dus ook niet zo.
    Ik weet wel: waar maak ik me druk om, maar ik dacht 'das weer eens wat anders dan me druk maken over wel/geen Einstein ei op komst' :)

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dank je wel Cosy, heb inderdaad even je album bekeken en is wel duidelijk ja. Ga denk ik beginnen op dag 7. Wat is dan 'te veel drinken'? Op m'n werk is gewoon echt geen optie :( dus denk dan gewoon na 15.00 ofzo niet meer drinken? (als ik rond 18 wil testen?)

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik neig ook naar de eerste keus!

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mee eens, doe waar jij je goed bij voelt. VL is ook belangrijk maar jij bent toch degene die daar het 'lijdend voorwerp' bent als je begrijpt wat ik bedoel! Ik weet niet of je in een groot/klein ziekenhuis zit maar misschien kan je in het 1e geval bij een andere gyn terecht in hetzelfde ziekenhuis?

6. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    No problemo! ;)

7. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuff voor jou! hoop dat de komende week heel snel gaat!

@LianneE: hoe gaaf is NY!!:D

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig hoor! Ik zou indd ook voor keuze 1 kiezen.

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Als je je blaas leegt en daarna dan 2 uur niet drinkt moet het wel weer geconcentreerd genoeg zijn voor een testje denk ik :)
    Voor mij is het gemakkelijker om sochtends voor de koffiepauze niet meer dan één beker thee te drinken maar dat is heel persoonlijk.

10. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1190 Mamayo, 23 okt 2014
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
    @ Lianne: toch bleeeeeeh dat ongi is doorgezet. Had stiekem gehoopt dat het na curettage altijd direct weer gereset is, maar helaas dus... Wel een heel leuk vooruitzicht NY! Zijn er in 2007 paar dagen geweest tijdens rondreis door NO USA.

@Sun: hmmmm, als je hork aankunt, zou ik toch daarvoor gaan.

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

oh my god zeg ik was even vergeten hoe heftig een menstruatie kan zijn.. voel me weer 13 incl. allerlei puisten :S

12. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zo voelde ik me ook afgelopen menstruatie! 7 dagen bloedverlies gehad (normaal 4 dagen) en net wat je zegt: puisten, en mega vreetbuien..

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaaa NY is cool! Afgelopen juni geweest :) ook tijdens een rondreis, zou zo weer terug gaan! :D

Vervelend lianne.. Hier ook echt drama :) mijn menstruaties hier voor waren ook veel lichter en begonnen met dagen van te voren spotting en nu was het echt boem ongesteld met een rode zee tot gevolg..

Sun ik zou ook gaan voor de 1e keus :)

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Sun, mijn voorkeur zou ook uitgaan naar de eerste optie.

Ben net gebeld door de MvM informatrice die ik had gemaild. Woensdag ochtend komt ze langs. Ze heeft me wel een beetje gerust kunnen stellen wat dat testen betreft. Mijn test van vanochtend was iets lichter dan die van gisteren, dus zit daar best wel mee. Hoewel ik aan de andere kant ook ergens wel een gevoel heb dat het deze keer gewoon goed zit. Ze zei dat bij sommige vrouwen het hCG hormoon meer opgeslagen wordt door het lichaam en minder in de urine uitgescheiden wordt. Dus dan heb je ook lichtere testen. Anyway, het heeft me voor nu wel een beetje gerustgesteld.
    Net even lekker met een vriendin naar de stad geweest en ergens geluncht en zo komt een andere vriendin even wat drinken. Genoeg gezellige afleiding dus. :)

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nog even een vraagje he van de ovu-test-dummie hier.. je zegt als de testen duidelijk donkerder werden werden gingen we ook alvast gericht klussen.. hoeveel dagen voor de knaller is dat dan meestal? en op het moment dat je de knaller hebt springt je ei dus binnen 24-48 uur? sorry hoor voel me echt een beetje simpel haha :)

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Stiekem ben ik wel blij dat ik vorige keer maar 2 zw-testen mee had op vakantie en ik het daarmee moest doen :$ ik heb het in NL wel weer gecompenseerd maar toen was ik al zo ver dat het sowieso knalde :p herken me zo in die stress (gedeelte smart is halve smart?). Fijn dat de MvM mevrouw je gerust heeft gesteld!!

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Gaaaaappp..... Ik kan het niet allemaal meer lezen, jullie praten zoveel en ik heb slaperige ogen en dat om 1 uur in de middag.

Bedankt dames dat jullie mijn enquête ingevuld hebben, hier kan ik goed mee uit de voeten(ondanks dat het anoniem is ingevuld).

Denk dat ik ff ga slapen...

18. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hey meid, ik denk dat je moet gaan voor degene waar je je het prettigst bij voelt. Aangezien het toch over hele persoonlijke dingen, gedeeltes van je lichaam... Enzo gaat..
    Ik denk dat je echt even naar jezelf moet luisteren en even afwegen bij wie jij je het meest op je gemak voelt!

Succes er mee meid!! Komt wel goed!

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Sun
    Ik zou wel gaan voor het ziekenhuis met de kortste reistijd.

Als het straks ff tegenzit zit je zo'n 5 x per maand in het ziekenhuis. Dan is het wel fijner als je niet eerst ver hoeft te reizen.

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik zie dat je morgen weer een echo hebt Daantjuh, spannend! Hoe laat mag je :)?

Deel Deze Pagina