Zal ik het boek 'ovulatietesten voor dummies' voor je kopen ? Ik heb eerst met ovu testen een beetje duidelijkheid proberen te krijgen, eisprong meestal rond dag 15. Heb toen 2 dagen er voor en er na geklust en op de dag van de knaller. Geeft geen garanties maar je kunt beter er voor actief zijn dan er na volgens mij. En het schijnt ook nog uit te maken of je het 's ochtends of later op de dag doet.
Sun, waar neigt je gevoel naar? Zou ook gaan voor de kortste reistijd en arts die je verhaal al kent. Succes met het maken van een keuze.
Haha het gaat me nu vooral om het ei vinden en inzicht in de cyclus. voor de MA is het ook gelukt met zo'n beetje om de dag en over het algemeen 's avonds. Ze zeggen dat je voor de eisprong weinig seks moet hebben maar aan de andere kant moet het ook 'vers' zijn. Nou stel je ei komt pas na 21 dagen lijkt me dat toch ook niet echt een optie t moet wel een beetje leuk blijven.. Als je alles moet opvolgen/ geloven word je helemaal gek volgens mij
Op een gegeven moment wist ik gewoon dat mijn ei rond cd 17 komt. Dus dan wist ik wanneer we konden gaan beginnen met klussen.
Haha nou ja als ze op dreigen te raken zijn ze zo weer in huis Dank dames voor alle tips & trucs. Ze zijn besteld en over 5-6 dagen maar eens beginnen met bambi's eerste stapjes op ovulatietesten vlak
Half 9 al... Das wel fijn vind het zooo spannend weer.. Maar het gevoel is wel goed gelukkig! Ben benieuwd!
Ja, nou ja als ik bij test 22 geen knaller heb bestel ik ze wel weer, dan zijn ze op tijd binnen Daantjuh, spannend, fijn zo vroeg weet je al of het een 1-eiige of 2-eiige is eigenlijk?
bedankt voor jullie adviezen.. Ik ben behoorlijk hork-bestendig geworden dus zal nog eens met vl om de tafel.. en ik wou nog ergens op reageren maar dat ben ik alweer kwijt
Je kan altijd zeggen dat jij mag kiezen omdat jij met je benen wijd moet (tenzij hij solidair is daar ook in zn blote kont gaat rondlopen ) sorry ik ben flauw
Het is waarschijnlijk 2 eiig, omdat ik ook 2 eitjes had tijdens de laatste follikelmeting. (=Handig , geen ovutesten nodig nl hihi) En er zit ook een duidelijk tussenschot tussen de 2 vruchtzakken.
Nee, dit komt echt door de medicatie om een eisprong op te wekken... Dus ik heb helaas geen ervaringsdeskundige in de buurt
Zijn volgens mij speciale twins topic Heb wel een tweeling in mijn vriendenkring dus kan altijd wat vragen
Ohja, medicatie kan ook helpen. Maar het hoeft niet... Bij mij waren ook twee eitjes losgekomen maar de enige tweeling die ik in de familie heb kunnen vinden is mijn bed bed bed overgrootvader