Wachten is beter veel streepjes van voor de nod eindigen toch in een menstruatie helaas. Maar wachten is super moeilijk, I know
Ik wacht tot na NOD, hoe moeilijk misschien ook maar wil niet testen en vervolgens ongesteld worden. Heb me nog altijd in kunnen houden.
Spannend morgen weer Daantjuh! Mij lijkt een tweeling super gaaf! Ik net voor het eerst laten pendelen.. In Januari bevruchting en het word een meisje... Pff Januari.. *slik* is nog 2/3 cyclussen.. Hoeft allemaal niet waar te zijn maar toch moest er even aan wennen.
Houdt moed Naa. Bij mij heeft het ook vijf maanden geduurd, wel bij de 3e eisprong.. En dan nog vind ik het op zich best snel . Kan allemaal veel langer
Nou, snap dat het spannend is, maar gelukkig al gelijk om 8:30! Hoop dat je een beetje kunt slapen en morgen een prachtige echo hebt!!!
@Testen: tot nu toe altijd pas na NOD, het liefst zelfs een week. Mag van mezelf ook echt niet eerder!
@ Liana, fijn dat je wat gerustgesteld bent! Hoop dat het ook even blijft hangen . Elke dag is er weer eentje dichter bij je echo .
Ik kreeg er een tijdje terug een paar voor november. Ik dacht toen ook.. poeh nog een paar maanden.. en nu is het november. Kans is altijd nog groter dat het niet gebeurd, maar terug kijkend ging de tijd snel. Knuffel
Laatste bericht van mijn reeks Echo.. ik krijg ze tussen 4 en 5 weken vanwege verhoogd risico bbz. Het liefst zou ik hem met 7 hebben, dan moet je echt iets kunnen zien. M'n stress begon de vorige keer toen de gyn met 4 weken niets kon zien.. Zie echt op tegen echo's
Niet al te veel van aantrekken hoor! Ik heb er al zo veel gehad die niet klopten, is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan hoor... De pendel die ik in januari 2014 kreeg voor een positieve test in oktober 2015 (! ) was behoorlijk traumatisch