Bakegirl, zit je nog steeds te wachten op een menstruatie? Sorry als je het al hebt gezegd maar ben het even kwijt!
Ben wel ongesteld geweest, 2 dagen en derde dag alleen 's ochtends een klein beetje. dag 4 weer een beetje na klussen met ml.
Voel jij je ook zo nutteloos/machteloos? Zullen we dan samen op een bankje hopen dat wij ook mee mogen doen? Dikke knuffel!
Echo was helemaal goed! Beide frupjes zijn nu even groot en zelfs 2 dagen vooruit. Foto staat in de club. Ik ben zo gelukkig
Super Daantje! Fijn om te lezen Bakegirl, ik hoop dat t weer op gang komt. Heb je het idee dat er een ei onderweg is?
Yeeeeey Daantje, goed nieuws, dat kunnen we wel even gebruiken hier! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op die 2 frummels in je buik! En wat super dat ze zo goed groeien! *maakt rondedansje in stacaravan*
En een paar extra dikke knuffels voor Sun, Bakegirl, Liana en Butterfly. In the end everything will be ok. If it's not ok, it's not the end... Edit: trouwens, gewoon een knuffel voor iedereen hier, kunnen we allemaal wel eens gebruiken
Ja goed he!! Iig al een week verder dan de vorige zwangerschap! En ze lopen zelfs iets voor op schema... Ik moet pas 21 november terug. Ik denk dat ik een afspraak ga maken voor een pretecho over 2 weken. Ik zit ondanks dit weer echt even op een roze wolk !
Een paar meiden hier die samen in een vorige topic zaten zitten in een privé club. Kan helaas niet iedereen bekijken volgens mij.