Wat die streepjes op ovulatietesten betreft: je hebt altijd wel een bepaalde hoeveelheid LH in je systeem. Mijn testen waren bijna nooit helemaal wit, eigenlijk altijd wel een (heel) licht streepje te zien.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > Mandy3 - 28 oktober > Jay12 - 30 oktober NOD In November > Puk2015 - 1 november > Logan - 2 november > Elf84 - 3 november > Cosy - 4 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november > Wensje88 - ? november NOD Onbekend > LianneE > Anne020 > Mamayo > Sun123 > Erikatje > ButterflyNova ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Babylove 85 - 5 juni 2015 - ♂♀? > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀? > Liana84 - 26 juni 2015 - ♂♀? > Blloempje - 1 juli 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky AFSPRAKEN > Linky - termijnecho - 28 oktober > Linky - gynaecoloog - 30 oktober > Gerindarupsje1 - echo - 4 november > Mandy3 - gynaecoloog - 6 november > Liana84 - echo - 12 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Blloempje - echo - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december > LianneE - gyneacoloog - begin december Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova (6+3) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
Ik denk al heel de dag aan je butterfly.. Net als de andere dames.. Nogmaals een dikke knuffel.. Ja ik heb n licht streepje.. Denk ergens volgende week mijn ei te vinden.. Toch merk ik dat mijn hormonen nog steeds niet als vanouds zijn dus denk eigenlijk dat ik nog n maand zal overslaan.. Ik ben rustiger dan vorige maand toen ze twee eitjes zag..
Fijne avond meisjes! Ik ga mijn zinnen even verzetten in de bios met twee vriendinnetjes. Gaan naar de maze runner. Ben benieuwd. Lieve Butterfly, ik hoop dat je lekker met je mannetje kunt knuffelen. Knuff!
Veel plezier Liana en mamayo! En nog een dikke knuffel voor Butterfly, dat kunnen er nooit genoeg zijn..
Dank lieve dames, ook voor de knuffels! Fijn dat er mensen met je mee leven en helaas ook weten wat je doormaakt. Ik ben er bewonderenswaardig rustig onder, ik denk dat ik gisteren al wel doorhad dat het mis was en toen was ik ontzettend verdrietig en voelde me echte beroerd. Vanochtend werd ik wakker met een soort van rust over me heen, voelde heel apart. Maar blijkbaar voel ik heel goed aan wat er aan de hand is. Ik hoop dat ik niet depri of wat dan ook hier van ga worden, dat past totaal niet bij me. Maar daar heb je geen invloed op. Het komt zoals het komt.. We gaan in ieder geval weer met goede moed verder, hopelijk is 3 keer scheepsrecht. Dames, een fijne avond. Ik neem even wat afstand, laat snel weer van me horen!
ooh Butterfly schrik heel erg van je bericht wat verdrietig! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
@ Butterfly: wat ongelooflijk shit meis! Veel sterkte en neem alle tijd en afstand die je nodig hebt! @ daantjuh: wat een heerlijk nieuws die groeiende mopjes in je buik! @de rest: even niet zo goed meegekregen. Vandaag pittige dag gehad hele dag sessies etc in afkick kliniek van mijn moeder, ben even verdrietig en gaar en op..
Ik heb even geen tijd voor uitgebreide reactie en daarom even deze voor iedereen en degene die het extra nodig hebben vandaag in het bijzonder: