Nou ik wil best delen hoor! Als ik er maar één overhoud heb vandaag volgens mij wat lichte eipijn... heb nog geen ovulatietestjes gedaan om dat te bevestigen maar ik voel dat de vruchtbare periode er aankomt Ik denk eerder dan mijn banner zegt das trouwens een heel interessante site Animatieplaatjes.nl, bewegende plaatjes jammer dat de pauze al weer voorbij is
Denk dat mijn ei ook eerder komt. Heb de hele middag al steken. Hopelijk komt hij in het weekend. Trouwens hoeveel dagen na je ei wordt je ongesteld? is dat altijd 14 dagen? Hier nu aan het wachten op manlief. Die is om half acht waarschijnlijk thuis, weet niet of ik daar op kan wachten.
Ohhh fijn!! Ik hoop ook op een weekend ei. Bij mij zitten daar 13 dagen tussen. Geloof dat het gemiddelde 14 is maar het kan dus iets korter of langer zijn
Haha, ik heb geen flauw idee. Heb in heel mn leven nog nooit een ei gevoeld volgens mij 😄. Als ik hier op zp lees lijk ik wel een zeldzaamheid, terwijl ik toch altijd dacht dat hele volksstammen hun ei niet voelen 😳. Heb wel al een beetje menstruatiekomteraan gevoel, ben benieuwd, dat zou wel lekker snel zijn ☺️
Hey meiden, is het andere topic gesloten??? Ik kreeg vandaag de uitslag van de bloedtest, mijn hcg is toch nog 147. Dus moet volgende week terug komen voor hercontrole. Weet iemand wat dit een beetje betekent of zoiets? En...je kan niet zwanger worden zolang er nog hcg in ne bloed zit toch, want de eisprong blijft neem ik aan weg?
Toch maar een ovutestje gedaan zo zwak van me! Maar ik zie al een tweede streepje dus over een paar dagen is er vast een ei Mamayo, niet alles geloven wat je op zp leest hoor! Hier lijkt het ook of bijna iedereen een innestelingsbloeding heeft en dat kan statistisch gezien ook niet kloppen Ik heb echt pas na driekwart jaar mijn eipijn klachten ontdekt, het is maar net waar je op let hè?