Nee Ik had een bekertje klaar staan om het op te vangen maar verloor geen grote stolsels, vooral veel bloed verdikt met slijm.
Ja dat is ook zo, waarschijnlijk zal ik niet iets 'vreemds' tegenkomen. We zullen het wel zien. Hoop in elk geval dat ik er snel vanaf ben.
Ben weer terug meiden! Was een weekendje weg. Wat een nare berichten zeg... heel veel sterkte Liana en Butterfly. Vind het ècht heel vervelend voor jullie ik weet helaas precies hoe t voelt als t weer niet goed gaat...pfff... Had het jullie zo gegund! De andere dames met bloedverlies... ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan!!
Ik bij de eerste ook niets wat op een vruchtje leek (6wk) wel gestold bloed/ slijmvlies, zag er uit als een mandarijn vormig stukje lever de tweede keer (7w5d) zag ik wel iets boonvormigs van andere consistentie. Excuses voor de plaatjes denkers hier
Volgens mij heb je op zo'n termijn nog niet echt een vruchtje. Of nou ja er is wel een vruchtje maar zo klein dat je het tussen het bloed niet opmerkt. Ik heb de vorige keer alles nagekeken ->) en niks gevonden. De gyn gebeld want ik dacht dat het niet goed was maar ze zei dat dat nog te klein was.
@Moonlight: niks gezien met mk na 10 wk zwangerschap? Dan zal het bij mij ook wel blij bloedverlies en wat stolseltjes blijven. @Elf: heb je het leuk gehad? Bedankt voor je lieve woorden! @Cosy: dat 'stukje lever' wat je zegt herken ik wel. Dat verlies ik nu ook een beetje, al is het niet mandarijnvormig
Ja maar het vruchtje was maar 6 weken he?! Ik begon zelf te bloeden dus vandaar dat het onder een mk viel. Omdat ik 10 wk zou zijn geweest , heb ik wel heel veel stolsels thv mandarijn verloren
Welkom terug Elf! Logan, klopt idd, ik vond mijn mandarijn zo groot voor de termijn en bij navraag bleek dat dus ook niet het vruchtje te zijn maar slijmvlies op de echo was mijn vruchtje maar 0,5 cm dus dat is ook wel erg klein om tussen dat bloed etc te herkennen. Liana, die vorm was toevallig zo denk ik hihi, vond het best groot en freaky toen ik hem ehm eruit voelde glijden toen ik opstond
Ik vond het ergens wel jammer. Had van de bbz een echo van een (achteraf gezien) lege baarmoeder en van de laatste miskraam niks. Ja, een reeks testen om te zien of het hcg opliep en een om te zien of het wel verdween. Die laatste was het langst. :x
@Moonlight, zes uur op het toilet? Jee wat heftig. @Logan, ja irritant he? Je kunt dat tweede streepje er wel af kijken!
Ik weet niet of ik zwanger ben, kan nog niet testen. Maar zou er van balen om ongesteld te worden en ook als ik zwanger ben, want wat als het weer mis is, dan gaan we onze 3de MA in! Daar zie ik als een berg tegenop. Begin het gewoon eng te vinden.
Poeh zes uur, bij mij werd het rustig na 4 uur. Al heb ik denk ik ook wel een uurtje op de grond voor de wc gelegen, aangezien ik flauw was gevallen. Hopelijk hoeven we dit allemaal niet weer mee te krijgen. Zelf begint er hier opeens een koortslip op mijn lip te groeien, dat is ook een raar gezicht. Heb het de laatste keer in februari gehad(toen ik zwanger was van MA1)